سلام ممنون از پاسخ دوستان من همه موارد رو بررسی کردم. اکثر پلاگین ها برای چت هستن و اون شرکت ونوتل هم جمع شده بود و پلاگین های تماس وب هم که دیده بودم خارجی هستن و قابل استفاده تو ایران نیستن.
موردی که mani rahnama گفتن سامانه کال می خیلی جالب بود من جایی ندیده بودم که تماس وب منتقل بشه به تماس مخابراتی و مشتری بتونه با پشتیبان حرف بزنه. بازم ممنون


وقتی مشتری دکمه کال می و یا کد QR را کلیک میکند یک پنجره جدید ظاهر می شود. سپس او نام و شماره تماس خود را وارد میکند و سپس بر روی دکمه درخواست تماس رایگان کلیک میکند، تماس کاملا رایگان و بدون معطلی است. سرویس در ابتدا با مشتری تماس میگیرد و به محض در دسترس بودن، نوبت به کارشناس می رسد و یا بالعکس. نهایتا تماس برقرار میشود و در پایان گزارش تماس به همراه فایل صوتی ذخیره میگردد.
این متنو از اینجا گرفتم