نقل قول نوشته اصلی توسط ali1232 نمایش پست ها
سلام دوستان در ابتدای سخن خواهشی که دارم این تاپیک هرگز پاک نشود زیرا جنبه اطلاع رسانی داره

ماجندین ماهه که از هاست ورپرس میزبان فا استفاده میکنیم که در این مدت ....
درود بر شما
با توجه به اینکه شخصا هاست وردپرس ارایه می کنم، خیلی وقت ها سایت های مشتریان ایرادهای اساسی داره که به هیچ عنوان نمیخوان ایرادها رو قبول کنند و با چشمپوشی بر این ایرادها، تقصیر رو به گردن سرویس میندازن که با یک بررسی ساده مشکل رفع میشه و سرویس به "کیفیت خوب" خودش برمیگرده.
شما راجع به مشکل کامل توضیح بدید تا ببینیم منظور از بی کیفیت بودن چیه؟

بد نیست این نکته مهم رو بدونید:


  1. بک آپ های خودکاری که توسط سرویس دهندگان گرفته میشه، برای خودشون و استفاده درون سازمانی برای مدیریت بحران در مواقع اضطراری هستش و هیچ تضمینی برای در اختیار گذاشتن بک آپ به مشتریان و حتی سالم بودن بک آپ ها ندارند و تنها تضمینی که دارند اینه که سرویس بدون مشکل روی سرور باقی بمونه و کار کنه.
  2. در قانون اجاره فضای میزبانی وب، شما تا ثانیه آخر یک قرارداد میتونید ادعای مالکیت فضای تخصیص داده شده رو داشته باشید و اگر 1 ثانیه از قرارداد گذشته باشه هیچ ادعایی مبنی بر مالکیت موضوع اجاره رو نخواهید داشت و شرکت میتونه به صورت قانونی و آنی تمام اطلاعات و بک آپ های شما رو برای آزادسازی فضا پاک کنه.
  3. در قوانین بیشتر شرکت های هاستینگ این مورد دقیقا ذکر شده که امکان داره به هر دلیلی (فنی، غیر فنی) آگاهسازی برای مشتری ارسال نشه و یا به مشتری دلیور نشه و این مشتری هستش که باید حواسش به تاریخ انقضای سرویس ها باشه.


اینها از موارد قانونی،
ولی شخصا تا حالا برای این موارد با کسی به مشکل نخوردم و احساس می کنم به نظر شخصی من شرکتی در اون سطح باید در حدی حرفه ای باشه که بشه ازش الگو برداری کرد و این رفتار اونها رو خودم شخصا نمیپسندم، ولی رفتار شما به نظر من غیر حرفه ای تر بود.

موفق باشید.