درود
بنده از شما سرویس خریداری کردم و بابت تاخیر چند روزه یک هفته اضافه به زمان سرویس بنده دادید و از این بابت شخص خودم خیلی هم راضی هستم اما واقعا متوجه نمیشم شما برای چی دارید با مشتری که صد در صد حق داره بحث میکنید و به نوعی خودزنی دارید میکنید .
اینکه شما به هر دلیلی سرور را آنی تحویل نمیدید برای خودتان قابل احترام هست اما اینکه در روز روشن اقدام به فریب مشتری میکنید را چطور دارید توجیح میکنید ؟
شما به روشنی و واضح در صفحه سفارشات جمله زیر را نوشتید :
این یعنی چی ؟ حالا سرور را آنی تحویل نمیدید طبق قوانین خودتان ؟ خوب این جمله فریبنده را که دقیقا ملاک فریب دادن مشتری برای خرید هست و تبلیغ نادرست را بردارید و قانونی که طبق اون سرور و کلا هر سرویسی را تحویل میدید را بنویسیدتحویل کلیه سرویس های فوق به صورت آنی بعد از پرداخت میباشد.
به جای بحث با تمام مشتریان بابت وعده نادرست ، کار درست را انجام بدید اگر کسی اعتراض کرد اونوقت مطمئن باشید قبل شما بقیه جواب معترض را خواهند داد





پاسخ با نقل قول