سلاموقت بخیر
میخواستم به قسمت پشتیبانی یک امکان پیگیری بعدی اضافه کنم با این مضمون که مثلا تیکت وقتی جواب دادم یک تاریخ مثلا 20 روز بعد مشخص کنم و تیکت دوباره به حالت پیگیری و باز شده در بیاد تا بتونم مشکل کاربر پیگیری کنم که آیا حل شده یا نه ؟
راه حلش بنظرم اینه یک تاریخی انتخاب بشه که وضعیت تیکت از هر حالتی به حالت باز در بیاد تا در لیست پشتیبانی ها بیاد
09398219817





 
			
			 
  
  اضافه کردن یک قابلیت به whm,c
 اضافه کردن یک قابلیت به whm,c
				 
					
					
					
						 پاسخ با نقل قول
  پاسخ با نقل قول