نوشته اصلی توسط myyor همین ماه رمضون یک سرویس سه ماهه خریدم هنوز یکماه نشده بد سرویس رو مسدود کردن و گفتن اقدام به تمدید کنین سلام، موردی که فرمودید بسیار عجیب است! احتمالا هنگام سفارش دوره ماهانه را انتخاب کرده اید و نه سه ماهه. آیا تاکنون به ما تیکت بابت این موضوع ارسال کرده اید؟ حتما تیکت ارسال کنید تا تاریخ سرویس شما بررسی شود.
ویرایش توسط Hi Data : July 22nd, 2019 در ساعت 10:26
های دیتا | تجربه خوش میزبانی! شرکت میزبان داده رهام (شماره ثبت 2539) | تلفن: 02435278112 | وبسایت: hidata.org
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
مشاهده قوانین انجمن