مورد اول که اعلام شد به این خاطر بود که حداقل نامی از هاستینگ های مدنظر نبردند باید یک حداقل انتظار هایی مشخص نمایند و یک سری هاستینگ حالا 10 تا یا 20 تا و ... فاکتور بگیرند و اعلام کنند (برخی تاپیک های شبیه تاپیک استارتر را در انجمن ببینید به همین شکل بوده و نظر سنجی حتی گذاشته اند)، در مورد ماستش خوشمزست هم خیر برخی سرویس های خودمان به عنوان نمونه ممکن است مناسب کاربر نباشد بلکه به ضرر وی نیز باشد (چنانچه که برخی به اشتباه خرید میکنند و مشکل میخورند) و برخی دیگر مناسب وی باشند، همه شرکت ها ماستشون را خوشمزه نمیگویند فقط بازاریاب های با حقوق وابسته به فروش خودشان هستند که همیشه چنین حرفی میزنند.(تفاوت صحبت مثلا مشاورین فنی دیتاسنتر ها با فروش هم دقیقا همین مورد است یک مورد را فروش تعریف میکند اما فنی میگوید نگیرید بهتر است به جای آن این مورد را بگیرید ولی فروش دیتاسنتر همه را تعریف میکند) پس فقط پیدا کردن سرویس دهنده به صورت کلی بر اساس نیازهای اساسی و بعد تحقیق تحقیق تحقیق.
مورد دوم طبق تجربه خیر، هرکسی نظر خودش را دارد و البته ممکن است کاربری حتی جدیدا عضو بشود و یک نظر تبلیغاتی بدهد یا هر مورد دیگری ... اما به صورت کلی میتوان در نظر گرفت ولی برای انتخاب نهایی خیر زیرا مصرف هر کاربری متفاوت است مانند شرکت x که همینجا نام بردند و یک سری اعلام میکنند پشتیبانی بد است یک سری میگویند خوب است خب آیا از طرف اول خبر دارید چه برخوردی اول داشته اند ؟ به چه دلیل خوب است ؟ چه موردی که با نیاز استارتر است مربوط بوده و خوب است ؟ یا کلا چه شرایطی داشته اند ؟ خود شما الان فقط یک مورد را تایید کردید بر چه اساسی ؟ علت ؟ کدام نیاز استارتر در آن دخیل و قابل سرویس گرفتن است ؟ در کل صحبت ها استارتر یا باید بر اساس نیازشان برخی هاستینگ ها را پیدا کرده و مدنظر بگیرند و بعد تحقیق کنند یا کلا ریز به ریز سرویس درخواستی و انتظارات را بیان کنند و هرکسی با توجه به آن انتظارات نظر بدهد(که البته باز هم با توجه به دلایلی که گفتیم حساب کردن روی پاسخ ها قطعی نیست اما باز بهتر و نزدیکتر است)، در کل قصد فقط راهنمایی بود صلاح خویش خسروان دانند.
- - - Updated - - -
خوشحال میشویم حداقل مدرک اگر ندارید علت را اعلام کنید که چه سرویسی داشته اید و چه مشکلی بوده تا هم استارتر هم کل کسانی که تاپیک را میبینند متوجه شوند. تشکر![]()