با سلام
کاربر گرامی در پاسخ به موارد عرض شده شما
1- لطفا بفرمائید آیا تاخیری در رسیدگی به تیکت یا درخواست شما از طرف ما بوده است که از پشتیبانی رضایت ندارید؟ اگر به نتیجه مطلوب خودتان نرسیده اید به معنای عدم پشتیبانی نیست.
2- ریجسترار Joker به نماینده این امکان را نمیدهد که مانند ریجسترار ریسلو یا ریسلرکلاب پنل مستقلی برای کاربران ارایه بدهد فقط یک راه دارد شما خودتان در Joker ٍبت نام کنید و مدیریت DNS را بر روی هندل شما در جوکر قرار بدهیم که اینکار مرسوم نیست اما به صورت استثنا قابل انجام است.
ضمنا شما مختار هستید در هر زمان درخواست کد انتقال بدهید و منتقل کنید و از طرف ما محدودیتی نیست اگر ریجسترار مشکلی نداشته باشد
موفق و شاد باشید