این دوره اقا مشتری شاید نخواد سرویسو بازگشت وجه بده باید حساب کاربریش شارژ بشه و پول مشتری رو بهش ندین ؟
از آمریکا هم بدترین که
در مورد حقیقی یا حقوقی بودن شما خودتون حقیقی هستین پس این رو درک کنید نمیشه بهتون اعتماد کرد اعتماد سازی باید از سمت شما صورت بگیره نه از سمت شخص که قراره مدارکشو بده.
شما که تیکت ها داخل پورتال ثبت میشه میتونی از روی شماره کارتش هم پیگیری کنی اگر مشکلی پیش بیاد چه الان چه آینده !
این چرندیات رو الان داری اینجا میگی خودتو قانع کنی ؟همیشه حقوق مشتری رو ما سرویس دهنده ها پایمال میکنیم !
شما خودت هنوز حق فعالیت داخل بخش فروش این انجمن رو نداری اقای محمدی چندمین ای دی شماست ؟