سلام
جناب سنجری در تیکت "#MQJ-089836" در تاریخ "27/05/2019" از شما درمورد هاستی که خریداری شده بود و مشکل "Gateway Timeout" داشت کمک خواستیم بعد از یک پاسخ در همان روز که اسم isp از ما پرسیدید هیچ پاسخی تاکنون از طرف شما دریافت نکردیم با وجود پاسخ در روز های بعد از طرف من سیستم شما تیکت بدون پاسخ از طرف پشتیبان بعد از 24 ساعت بسته اعلام میکنه ! 9 روز گذشت ، هاست هم از جای دیگر تهیه شد... مشکل هم حل شد ولی هزنیه هم مهم نیست یه هاست 500 مگ ماهی 7 تومن ارزشی نداره ، لااقل حوصله پاسخ به مشکل کاربرتون ندارید یجوری بگید خودت برو حلش کن ...
بعضی از هاستینگ ها در 24 ساعت الی هفت روز اول عملکردشون از همه نظر قابل بررسی هست ، در بررسی مشکل از تعدادی از ارائه دهندگان هاست در ایران به صورت ماهانه هاستی تهیه شد تا عملکرد Whmcs تست بشه اکثرا مشکلات فنی زیادی داشتن و با بهانه های مختلف مشکل به سمت ما یا اسکریپت انداختن !
جناب سنجری هدف از ایجاد تایپک در اینجا این بود که ، لطف بفرمایئد و تشریف آوردید در انجمن و در مباحث مهم شرکت کردید اگر احیانا این تاپیک هم مشاهده فرمودید نیم نگاهی هم به تیکت ما و یا سایر مشتریانتون هم داشته و پاسخی بدید ، اگرچه دگ دیر شد و هاست از جای دیگر تهیه شد ولی پشتیبانی ضعیف شما خواستیم متذکر بشیم !
صدای ما در تیکت که نشنیدید حداقل اینجا بشنوید !
درسته در حرفه ای بودن شما همه اساتید اینجا شماقبول دارند ولی پاسخگویی و گذاشتن یه پشتیبان در سایت چقد هزینه داره ؟
موفق باشید