دوست ندارم این بحث ادامه پیدا کنه لطفا مجددا تیکت بنده در سایتتون رو با دقت بخونید ، بعد از موارد گفته شده از سمت کارمندتون ، من تنظیمات رو انجام دادم و بعد از آن کارمندتون برای بررسی تغییرات از بنده دسترسی خواست !!!!!!احتمالا جواب نادرست و یا کم کاری از سمت شما در اخطاریه صورت گرفته است که از شما درخواست دسترسی ورود به سرور شده تا از رفع کامل مشکل اطمینان حاصل شود.
حتی اگر من هیچ کاری نمیکردم حق اینو داشتم که یک ساعت سرور رو باز کنید من دیتام رو منتقل کنم بعدش دیگه کلا فرمت کنید .
هیچ کدام از مواردی که در فصل 7 قوانینتون هست رو بنده انجام نداده ام ، شما تنها بابت ابیوز دیتاسنتر که ظاهرا میبینیم برای همه ی مشتریهاتون میاد بنده رو متهم میکنید !!!!لذا این نکته را فراموش نکنید که رفتارها و عملیات شما در سرور باعث شده است که دیتاسنتر اخطاریه ارسال کند و جای مقصر عوض نشود...
مورد بعدی اینکه من در ازای ارائه کارت ملی از شما قرار داد خواستم ، قاعدتا شرکت شما در قبال ارائه سرویس به هر شخص یا شرکتی نباید ترسی از بستن قرارداد داشته باشد !!
رفتار شما کاملا غیرحرفه ایست !
اگر موردی از سمت ما اشتباه بوده است اعلام بفرمائید. ما از نحوه پاسخگویی به مشتریان مطمئن هستیم و بنده به همین دلیل بصورت قاطعانه در اینجا عرض میکنم که هیچ کم کاری از سمت ما صورت نگرفته است.شما برای میزبان شرایط تعیین نکنیدمتاسفانه برخلاف شعارتون تجربه خوشی نداشتیمهای دیتا | تجربه خوش میزبانی!
این هم برادرانه خدمتتون عرض کنم ، شرکت های میزبانی در زمان بروز مشکل، حرفه ای بودن خودشون رو نشون میدن ، در زمانیکه همه چیز گل و بلبل هست که نیاز به پشتیبانی نیست
موفق باشید