اولین اخطار نت اسکن بنده بوده !
مواردی هم که عنوان کرده بودید من انجام دادم (فایروال کانفیگ شد) اما کارمندتون از من رمز سرور رو خواست جهت بررسی تنظیمات فایروال !!!! و چون بنده رمز رو ندادم کارت ملی از بنده خواستن که من هم گفتم در ازای بستن قرارداد خدمات ، اطلاعات هویتی میدم ، و فقط برای یک ساعت سرور رو نیاز دارم باز کنید که امتناع کردید .
بهرحال تیکت توی سایتتون هست میتونید برید مجدد کامل بررسی کنید .
من حدود 8 ماه از سرویس شما استفاده کردم از لحاظ کیفی راضی بودم ، (حتی با اینکه ماه دوم فاکتور رو به دلیل افزایش قیمت دلار ، دو برابر کردید کوچکترین اعتراضی نداشتم)
اطلاعات هویتی بنده هم کاملا مشخص هست ، نیازی به کارت ملی نبود اصلا

شماره کارت در فاکتورها مشخص هست ، شماره موبایل هم مشخص
بهرحال مساله ای بود گذشت ولی منبعد مشکلی اگر برای سرویس مشتریهاتون پیش میاد پیشنهاد میکنم نهایت همکاری رو با مشتری انجام بدید چون اینطوری مشتریهاتون که سرمایه هاتون هست از دست نمیدید .
دیتاسنتر ها همیشه مشکل دارند و نهایتا میشه دیتاسنتر رو عوض کرد ، اما مشتری هاتون از دست برند ضرر بیشتری متحمل خواهید شد.
موفق باشید