نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: درخواست سرور مجازی هلند

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #7
    عضو انجمن Hi Data آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    محل سکونت
    زنجان
    نوشته ها
    220
    تشکر تشکر کرده 
    117
    تشکر تشکر شده 
    646
    تشکر شده در
    534 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست سرور مجازی هلند

    نقل قول نوشته اصلی توسط rezaonline.net نمایش پست ها
    اولین اخطار نت اسکن بنده بوده !
    مواردی هم که عنوان کرده بودید من انجام دادم (فایروال کانفیگ شد) اما کارمندتون از من رمز سرور رو خواست جهت بررسی تنظیمات فایروال !!!! و چون بنده رمز رو ندادم کارت ملی از بنده خواستن که من هم گفتم در ازای بستن قرارداد خدمات ، اطلاعات هویتی میدم ، و فقط برای یک ساعت سرور رو نیاز دارم باز کنید که امتناع کردید .
    بهرحال تیکت توی سایتتون هست میتونید برید مجدد کامل بررسی کنید .

    من حدود 8 ماه از سرویس شما استفاده کردم از لحاظ کیفی راضی بودم ، (حتی با اینکه ماه دوم فاکتور رو به دلیل افزایش قیمت دلار ، دو برابر کردید کوچکترین اعتراضی نداشتم)

    اطلاعات هویتی بنده هم کاملا مشخص هست ، نیازی به کارت ملی نبود اصلا
    شماره کارت در فاکتورها مشخص هست ، شماره موبایل هم مشخص

    بهرحال مساله ای بود گذشت ولی منبعد مشکلی اگر برای سرویس مشتریهاتون پیش میاد پیشنهاد میکنم نهایت همکاری رو با مشتری انجام بدید چون اینطوری مشتریهاتون که سرمایه هاتون هست از دست نمیدید .
    دیتاسنتر ها همیشه مشکل دارند و نهایتا میشه دیتاسنتر رو عوض کرد ، اما مشتری هاتون از دست برند ضرر بیشتری متحمل خواهید شد.

    موفق باشید
    قربان ما تا جایی که امکان پذیر است با مشتری کنار خواهیم آمد و به دیتاسنتر پاسخگو هستیم. احتمالا جواب نادرست و یا کم کاری از سمت شما در اخطاریه صورت گرفته است که از شما درخواست دسترسی ورود به سرور شده تا از رفع کامل مشکل اطمینان حاصل شود.
    و در پایان اگر نتوانسته باشید اخطاریه را حل کنید، آی پی شما اخطاریه دریافت خواهد کرد. طرف حساب دیتاسنتر ما هستیم و نه مشتری. لذا اگر مشکلی برای ما در دیتاسنتر بوجود آید، این ما هستیم که باید به دیتاسنتر جوابگو باشیم. لذا اسکن مدارک جهت تائید هویت شما دریافت خواهد شد.

    با وجود مشکلات ارزی که در سال گذشته رخ داد، هنوز هم جز یکی ارائه دهندگان سرویس با قیمت بسیار مناسب هستیم. همچنین کیفیت سرویس ها با توجه به هزینه ای که دریافت می شود بسیار مناسب است و شما نیز به این نکته اشاره کرده اید.

    قطعا اخطاریه حاصل عملیات شما و اطلاعات شما در سرور است و نه ما. لذا این نکته را فراموش نکنید که رفتارها و عملیات شما در سرور باعث شده است که دیتاسنتر اخطاریه ارسال کند و جای مقصر عوض نشود...

    اگر موردی از سمت ما اشتباه بوده است اعلام بفرمائید. ما از نحوه پاسخگویی به مشتریان مطمئن هستیم و بنده به همین دلیل بصورت قاطعانه در اینجا عرض میکنم که هیچ کم کاری از سمت ما صورت نگرفته است.

    در انتها پیشنهاد می کنم که قوانین سرویس دهنده را مطالعه کنید و هنگام سرویس دهی، شما برای میزبان شرایط تعیین نکنید: https://hidata.org/terms


    ارادت.
    ویرایش توسط Hi Data : June 3rd, 2019 در ساعت 19:58
    های دیتا | تجربه خوش میزبانی!

    شرکت میزبان داده رهام (شماره ثبت 2539) | تلفن: 02435278112 | وبسایت: hidata.org

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: October 11th, 2018, 20:01
  2. درخواست سرور ex41 یا ex51 بدون ستاپ برای مجازی سازی نیاز هست
    توسط hostorder در انجمن درخواست سرور مجازی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: October 25th, 2016, 12:29
  3. پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: August 1st, 2014, 18:35
  4. درخواست سرور اختصاصی بدون هزینه ست آپ - جهت مجازی سازی
    توسط x170 در انجمن درخواست سرور اختصاصی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: January 9th, 2014, 16:31

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •