
نوشته اصلی توسط
Hi Data
سلام و طاعات و عبادات قبول ان شاالله،
ما درحال حاضر به مشتریانی که اخطاریه نت اسکن دارند، حداکثر دوبار اخطاریه ارسال می کنیم. (درصورت دریافت اخطاریه از دیتاسنتر)
قطعا شرایط نت اسکن در دیتاسنتر را ما تنظیم نکرده ایم و باید به دیتاسنتر پاسخگو باشیم.
در اخطاریه هایی که به مشتریان ارسال می کنیم، درصورتی که نت اسکن مربوط به رنج های rfc1918 باشد، اعلام می کنیم که می توانیم در نصب و کانفیگ فایروال در سیستم عامل کمک کنیم.
درصورت تمایل مشتری، اینکار را انجام خواهیم داد و سرور را بازگشایی می کنیم.
اگر اینکار برای شما انجام نشده است حتما با تلفن ما و یا تیکت تماس حاصل فرمائید تا بررسی شود. (درصورتی که رفع مشکلات اخطاریه برعهده صاحب اطلاعات و سرورمجازی است)
اگر با شما همکاری لازم صورت نگرفته و کم کاری از سمت ما بوده است اعلام فرمائید.
همچنین برای تائید هویت مشتریانی که اخطاریه دارند، از آنها اسکن مدارک دریافت می کنیم و هویت آنها و شماره تلفن ارائه شده را چک می کنیم.
ارادت.