بله حتما همینکارو کنین.
ما چند ماه پیش به مدیریت اطلاع رسانی کردیم ولی اصلا به مشتریاشون ارزش قائل نبودن تا اینکه ما مجبور شدیم به این شکل به ایشون اطلاع رسانی کنیم.
و جالب اینه که هنوز هم به مشتریاشون ارزش قائل نیستین
بجای اینکه به مشکل مشتریان رسیدگی کنن و زودتر پیگیر مسئله باشن و باهامون همکاری کنن جوابشون اینه
کد HTML:
http://uupload.ir/files/ay4i_bahram-behzadi.png
ما تمامی بکاپ های مشتریان طلاهاست رو داریم چناچه همکاری کنن براشون بکاپ میدیم در غیر اینصورت سرویس های موجود و تمامی اطلاعات طلاهاست پاک میشه.
بنظرم شرکتی که به مشتریاش ارزش قائل نیست باید بد تر از اینا سرش بیاد.
ما بارها اطلاع رسانی کردیم ولی ایشون خیلی زرنگ بودن و حاضر به حل مشکلشون نشدن که نتیجش این شد.البته ما فعلا کار خاصی نکردیم فقط خواستیم بفهمونیم که باید نسبت به مشتری مسئولیت پذیر بود.منتظر پاسخ مدیریت طلاهاستیم که اگر همکاری نکنن ما بقیه موارد رو طی میکنیم که اونوقت خبرای خوبی رو میشنوین
موفق باشید