-
عضو انجمن
90 درصد تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان! | های دیتا
ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه میهمانی خداوند و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات،
تخفیف بسیار ویژهای برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته ایم!
هم اکنون می توانید سرویس های میزبانی وب حرفه ای و پربازدید، سرویس هاست دانلود و سرویس های نمایندگی را با ۹۰ درصد تخفیف خریداری کنید!
کد تخفیف: Ramadan98 (انقضا تا پایان 31 اردیبهشت 1398)
مهلت استفاده تا پایان ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ می باشد.
همچنین تخفیف برای ماه اول اعمال خواهد شد.
های دیتا | تجربه خوش میزبانی!
دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال
اطلاعات تماس:
تلفن ثابت: 35278112 - 024
ایمیل: info@hidata.org
وبسایت: https://hidata.org
-
تعداد تشکر ها ازHi Data به دلیل پست مفید
-
May 14th, 2019 13:46
# ADS
-
عضو انجمن
پاسخ : 90 درصد تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان! | های دیتا
آپدیت: کد تخفیف برای سفارش سه ماهه نیز فعال شد.
- 4 روز دیگر تا پایان تخفیف مهلت باقیست.
-
تعداد تشکر ها از Hi Data به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : 90 درصد تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان! | های دیتا
سلام
اونایی که قبلا خرید داشتن چی میشن؟
-
-
عضو انجمن
پاسخ : 90 درصد تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان! | های دیتا

نوشته اصلی توسط
m2n
سلام
اونایی که قبلا خرید داشتن چی میشن؟

سلام،
کد تخفیف برای سفارشات جدید هست.
-
-
پاسخ : 90 درصد تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان! | های دیتا
سلام و خسته نباشی
پلن اول=اول اینکه حجم هاست های پر بازدید تون چقدر و تو کدوم کشور هست؟cpu که محدود نیستش؟روزانه چندتا ای پی ساپورت میکنه؟وضعیت پشتیبانی تون چطور؟؟
مال هاست سی پنل حرفه ای تون هم یکم توضیح بدین
ممنون
ویرایش توسط afshin171 : May 20th, 2019 در ساعت 13:14
-
تعداد تشکر ها از afshin171 به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : 90 درصد تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان! | های دیتا
تخفیف فقط تا پایان 31 اردیبهشت فعال است.

نوشته اصلی توسط
afshin171
سلام و خسته نباشی
پلن اول=اول اینکه حجم هاست های پر بازدید تون چقدر و تو کدوم کشور هست؟cpu که محدود نیستش؟روزانه چندتا ای پی ساپورت میکنه؟وضعیت پشتیبانی تون چطور؟؟
مال هاست سی پنل حرفه ای تون هم یکم توضیح بدین
ممنون
سلام،
حجم پلن ها در وبسایت درج شده است:
https://hidata.org/host/high-traffic
مقدار پردازنده برای پلن های پربازدید ذکر شده است. درحال حاضر سرویس دهی از دیتاسنتر هتزنر آلمان انجام می شود. ما محدودیتی در تعداد IP روزانه قرار نداده ایم و منابع مصرفی محاسبه خواهد شد. پشتیبانی از طریق تیکت انجام خواهد شد.
ویرایش توسط Hi Data : May 21st, 2019 در ساعت 12:51
-
-
July 22nd, 2019, 03:22
#7
پاسخ : 90 درصد تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان! | های دیتا
همین ماه رمضون یک سرویس سه ماهه خریدم هنوز یکماه نشده بد سرویس رو مسدود کردن و گفتن اقدام به تمدید کنین
جوری زندگی کن که انگار فردایی وجود نداره...که برای جبران اشتباهات هیچوقت دیر نیست....و وقتی اوضاع ناامید کننده بود بالا رو نگاه کن...یا از فرصت هایی استفاده کن که هیچوقت فکرش رو نمیکردی ...
-
-
July 22nd, 2019, 10:20
#8
عضو انجمن
پاسخ : 90 درصد تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان! | های دیتا

نوشته اصلی توسط
myyor
همین ماه رمضون یک سرویس سه ماهه خریدم هنوز یکماه نشده بد سرویس رو مسدود کردن و گفتن اقدام به تمدید کنین

سلام،
موردی که فرمودید بسیار عجیب است! احتمالا هنگام سفارش دوره ماهانه را انتخاب کرده اید و نه سه ماهه.
آیا تاکنون به ما تیکت بابت این موضوع ارسال کرده اید؟
حتما تیکت ارسال کنید تا تاریخ سرویس شما بررسی شود.
ویرایش توسط Hi Data : July 22nd, 2019 در ساعت 10:26
-
-
July 22nd, 2019, 22:01
#9
پاسخ : 90 درصد تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان! | های دیتا

نوشته اصلی توسط
Hi Data
سلام،
موردی که فرمودید بسیار عجیب است! احتمالا هنگام سفارش دوره ماهانه را انتخاب کرده اید و نه سه ماهه.
آیا تاکنون به ما تیکت بابت این موضوع ارسال کرده اید؟
حتما تیکت ارسال کنید تا تاریخ سرویس شما بررسی شود.
سرویس من دقیقا یک هفته ده روز بعد خرید معلق شدبا توجه به اینکه من اصلا استفاده نکردم از هاست. بنده هم چون برای تست خدمات شما گرفته بودم به نتیجه رسیدم و پیگیری نکردم
جوری زندگی کن که انگار فردایی وجود نداره...که برای جبران اشتباهات هیچوقت دیر نیست....و وقتی اوضاع ناامید کننده بود بالا رو نگاه کن...یا از فرصت هایی استفاده کن که هیچوقت فکرش رو نمیکردی ...
-
-
July 22nd, 2019, 22:18
#10
عضو انجمن
پاسخ : 90 درصد تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان! | های دیتا

نوشته اصلی توسط
myyor
سرویس من دقیقا یک هفته ده روز بعد خرید معلق شدبا توجه به اینکه من اصلا استفاده نکردم از هاست. بنده هم چون برای تست خدمات شما گرفته بودم به نتیجه رسیدم و پیگیری نکردم
در پیام قبلی ظاهرا فرمودید به شما اعلام کردیم که اقدام به تمدید کنید. اما هم اکنون میفرمائید که سرویس بعد از یک هفته مسدود شده است.
بسیار خب اگر سرویس شما یک هفته بعد از خرید مسدود شده، احتمالا موردی از سمت شما وجود داشته است.از طریق تیکت می توانید پیگیری کنید.
ویرایش توسط Hi Data : July 22nd, 2019 در ساعت 22:21
-