سلام
متاسفانه فرهنگ ســ ا نــ ســ ور و فــ یــ لــ تـر در شخصیت ما ایرانی ها در حال نهادینه شدن است !
هر جا مشکلی ایجاد شد راحت ترین راه و البته در دسترس ترین ، پاک کردن صورت مساله ( ســ ا نــ ســ ور و فــ یــ لــ تـر) است !
شما که کلی وقت گذاشتید و تاپیک ایجاد کردید و به انجمن خرده گرفتید و احتمالا از نظر شما بنیان و پیدایش این انجمن به دلیل انتقاد از مشتری از شما در این فضا اشتباه است !
بهتر نبود با ذکر یک دلیل و منطق گران شدن سرویس های خود را به مشتری توضیح دهید ؟!
دوست گرامی در تمام دنیا در چنین انجمن های تخصصی با هر موضوعی ارسال نظر در مورد سرویس دهنده ها و خدمات دهندگان کاملی امری عادی تلقی می شود . اما در wht بنده شخصا شاهد بودم سرویس دهنده 3 روز پاسخ تیکت را ارسال نکرده بود . 3 دقیقه بعد از ارسال یک پست انتقادی (توسط مشتری) کاملا محترمانه در تاپیک فروش ، بیش از 10 پیام برای بنده ارسال نمود و درخواست حذف پست و بن شدن کاربر را داشتند !





