دقیقا
======
ourweb گرامی، من چند بار تیکت رو خوندم و فکر کردم شاید جایی اشتباها پیام مشتری با شما رو جا به جا خوندم و ایشون بی ادبی و یا بی احترامی کردند ولی دیدم خیر
مشتری رفتار نامناسبی نداشته از شما سوال پرسیده و وقتی جوابی که دادید از نظرش غیر منطقی بوده مجدد سوالش رو به شکل دیگه ای مطرح کرده که با پاسخ تمدید نمیکنیم شما مواجه شده و ادامه ماجرا ...
قصد نصیحت ندارم و می دونم همه این روزها تحت فشاریم و اعصاب درست و حسابی برای هیچ کس نمونده ولی به نظرم باید کمی بیشتر با مشتری مدارا کنید و حتی با مشتری با لحن خیلی بدتر بتونید کنار بیاید و در این مورد خاص از مشتری دلجویی هم بکنید.
اینکه انجمن این روزها مدیریتی ضعیفی داره رو قبول دارم اما review نوشتن چیز جدید و عجیبی در دنیا نیست. در wht com هم دقیقا همین رویه هست