نقل قول نوشته اصلی توسط hosinaa نمایش پست ها
درود فراوان خدمت شما کاربر گرامی حسن واعلی عزیز
بنده از مجموعه آریاسنتر جهت پیگیری این موضوع اقدام خواهم کرد.
شما کاربر این مجموعه هستید و حدودا 3 الی 4روز پیش از سایت ما خرید کردید.
توضیحات ایشان در این خصوص کذب می باشد و جهت توضیجات عالی اسکرین شات ها پس از تاییم بررسی به تیکت های مشتریان و رفع مشکل در این خصوص اقدامات لازم انجام خواهد شد.

سرویس شما در جهت رسیدگی به این موضوع مسدود شد.
مطمئن باشید در جهت حفظ اعهاده حیثیت از شما شکایت بعمل خواهد آمد.

دوستان و همکاران عزیز لطفا قبل از قضاوت از طرف دوم جویای حال شوید.
ابراز تاسف برای ایشان و آرزوی صبر برای کاربرانشان دارم.

لذا در صورت سوال برای دوستا و همکاران می توانند با شماره ما 02195119896 با داخلی 1 تماس بگیرند در خدمتشون هستیم.

- - - Updated - - -



توضیحات شما در جهت عدم ویرایش ثبت شد.
لذا جهت نماد اعتماد مجموعه آریاسنتر با فعالیت از سال 1388 و دارای نماد اعتماد دوستاره را از سایت مرجع پیگیری بفرمائید.
کدوم شکایت دوست عزیز :
این تهدیدارو به کسی بزنید که ندونه خود شما خلاف میکنید و تو اسکرین هاتونم دارم که گفتین ما خودمون داریم برا مشتریامون پراکسی میزنبم.
بحر حال حتی خواستم برا همکاران اسکریپن از سروریس های قبلی بفرستم که ببینن چه سرویسی قبلا برا تست دادین و سرویسی که موقع خرید تحویل دادین که طاهرا پست روویرایش کرده بودین .

بحر حال من دوست دارم به صورت مسالمت امیز حل بشه و هزینه به بنده مرجوع بشه
چون این سرویس بعد کمتر از 1 ساعت به ایشون جهت مشکل معرفی شد .
و طبق گفته های خودشون که تو پیاما هست و همه اسکریپن ها موجوده که بعد ایشون ادیت نکنن 24 ساعت مهلت تست میدن