کاری ندارم به اینکه اگر هاستینگی پاسخ مشتری رو نده کلا نمیشه اسمش رو گذاشت مشتری مدار یا هاستینگ
اما در حالت کلی
1. دلیل نمیشه چون 1 ساعت از ارسال تیکت گذشته طرف بیاد توی فروم های مختلف داد و بیداد کنه / حداقل باید 2 روز صبر داشته باشه ببینه پاسخی دریافت میکنه یا نه. الان متاسفانه مد شد این رفتار / طرف میلیاردی هم سرش کلاه میره نمیاد اینجوری کنه حالا یک نفر میاد خرید میکنه مثلا 100 هزار ت بعد میاد میگه کلاه منو باد برده / بعضی چیزها رو خودمون باید در وجود خودمون داشته باشیم مثل شعور و فهم / اگر حس مکنه کلاه شو برداشتن نباید از مراجع مربوطه پیگیر بشه ؟/یا بیاد علنی بگه این طرف چون 1 ساعت از تیکت من گذشته و پاسخ نداده کلاه برداشته ؟!
2. کلا اگر از جای معتبر خرید انجام بدید و جایی که هیچ نام و نشانی ازشون روی سایتشون نیست خرید نکنید دیگه کلاه کسی این وسط برداشته نمیش
ما هنوزم میبینیم طرف میره از جایی خرید میکنه بعد میبینه کلاهش رو برداشتن میاد اینجا تاپیک میزنه و بعد ادرس سایت اون کلاهی رو که میزارن میبینیم طرف فقط یک whmcs خالی هست بدون هیچ نام و نشانی / خب این یعنی عقل ؟
به هر حال علاوه بر اینها اگر 1 قرون برای کسب و کار خودمون هم ارزش قائل میشیم نباید به هر قیمتی سرویس تهیه کرد
دوستی میاد سرور مثلا رم 1 رو میده 30 ت / شما بیا یه سرچ بزن و یا با منطق بشین فکر کن / با خودت میگی وقتی یک ای پی حدود 20 ت در میاد اون هاستینگ چرا باید سرور رم 1 گیگ رو به من 30 ت بده ؟ مشخصه یک جای کار میلنگه / یا کیفیت سرویس هاشون مسخست یا فقط میخواد بتیغه / یا میخواد در راه خدا کار کنه که الان کسیو نداریم که بخواد توی این دنیا در راه خدا کار کنه /
حالا شما جای این 30 ت بیا 50-60 ت هزینه کن اونوقت متوجه میشید که تفاوت قیمت بابت چی هست (البته این مورد برای همه هاستینگ ها نیست / فقط شامل معتبر ها میشه)
کلا باید برای کسب و کار خودمون ارزش قائل بشیم اگر میخواهیم موفق بشیم و یکم هزینه جای دوری نمیره و برمیگرده از کارمون .
شما 30 ت برای سرور پرداخت کنید میبینید فردا