نقل قول نوشته اصلی توسط CANOR نمایش پست ها
یک چیز دیگه هم الان یادم اومد گفتم شاید بی ارتباط با مشکل شما نباشه
خود من وقتی سرویسم فعال شد، روز اول کار نکرد، با بانک تماس گرفتم و اونا گفتن که از ip دیگری داره درخواست ارسال میشه. وقتی ip رو پرسیدم متوجه شدم که ip اصلی سرور هست، در صورتیکه من ip اختصاصی سایت رو توی قرارداد نوشته بودم.
شما هم ممکنه مشکل مشابه داشته باشید
ما رو هر دو آی پی تست کردیم. اول که آی پی Main سرور بود. بعد گفتیم شاید مشکل از این باشه آی پی رو تغییر دادیم بازم مشکل حل نشد!