تقریبا 6 ماه پیش هم شاپرک کد ملی بنده رو به دلیل داشتن تراکنش های مشکوک بلاک کرد ، که کلیه درگاه های پرداخت و همچنین دستگاه های پوز و ... غیر فعال شده بودن ، بعد از پیگیری از سمت psp ها و تماس های متوالی آخر سر بکارمون افتاد به شاپرک ، اونها هم که مشالله انگار حفاظت اطلاعات بودن و همش میپیچوندن ، حضورا هم رفتم ساختمانشون که اصلا اجازه ورود ندادن و خلاصه بعد از جنگ و دعوا قرار شد پیگیری کنن و مدارک ارسالی رو بررسی کنن ، درگاه های پارسیان و ملت رو بلافاصله بعد از زدن نامه باز کردن و فقط سامان بود که میگفت نامه به دستمون نرسیده و تماس گرفتم شاپرک شماره و نامه و تاریخ ارسال رو ازشون گرفتم و به واحد رسیدگی به شکایات سامان زنگ زدم و اطلاع دادم که بعد از 1 ساعت اون هم اکتیو شد .
به نظرم شما هم یه تماس با شاپرک داشته باش و اطلاعات نامه ای که برای به پرداخت فرستان رو بگیر و با واحد رسیدگی به شکایات به پرداخت تماس داشته باش فورا برات انجام میدن .