نقل قول نوشته اصلی توسط pardishosting نمایش پست ها
به نظر من کسانی که بخواند صرفا به ظاهر یک سایت روی سرویسش نمره بدند افراد ظاهربین هستند.
کیفیت یک سرویس به آپتایم ، کیفیت ، مشتری مداری ، دادن اطلاعات درست به مشتری و ... هست. یک سایت فوق حرفه ایی نهایت هزینه اش بشه 500 ! آیا این می شه کیفیت ؟ می شه مشتری مداری ؟
الان سرویس دهنده معروفی داریم که اپتایمش رو هر وقت خیلی حجم دان تایم هاش بالا بره ریست می کنه ، یا نمی تونه پایداری سرویس دیتابیسش رو حفظ کنه ، سایت خیلی قشنگی هم داره ! خیلی ادعا هم داره.
یا بعضی سرویس دهنده ها هستند ، فقط کافیه سرور ارزون تر از سرور فعلی خودشون پیدا کنند سریع انتقال می دند دیتاسنتر جدید ! سایت شیک هم دارند.
شما دیدت رو عوض کن ، اغلب مشتری ها سواد درست حسابی ندارند ، اگر اگاهی کاربران بالا بره مشکلات حل می شه.
البته داشتن سایت زیبا با سرعت لود مناسب یک مزیت خیلی خوب هست ؛ اما نباید فاکتور اولویت دار تو تصمیم گیری باشه.
به نظر من بهترین روش برای مقایسه اینه که شما که قصد خرید هاست دارید (یا هر کاربری) یک ماه تا سه ماه سرور هاستینگ مورد نظرش رو مانیتور کنه ، سوال های تخصصی بپرسه تا دستش بیاد .
البته فاکتور های دیگه ایی هم هست که در ایران زیر بناش وجود نداره.
نکته گفتنی خیلی زیاده که مجال گفتنش نیست.

تمامی نکاتی که بنده ذکر کردم از دید یک مشتری هست ، مشتری که هیچ شناختی به شما نداره و میخواد سرویس هاتون رو بررسی کنه وقتی با ظاهری نا زیبا مواجه بشه و یا داون باشه سایت سرویس دهنده مسلما اینکار رو ادامه نمیده حالا شما از نظر یک سرویس دهنده شاید فرق کنه دیدگاهتون سایت شما اولین چیزی هست که مخاطب باهاش مواجه میشه اگر شما در اولین مورد نظر کاربر رو جلب نکنید انتخاب اول شما نیستید در ضمن انتقادات و پیشنهادات هست که باعث پیشرفت میشه .