سلام. من همین مشکل رو داشتم اما با تعویض ورژن پی اچ پی حل شد. تست کنید اگر برای شما جواب داد اطلاع بدید
الان مشکلی که گویا خیلی ها دارن با این ورژن جدید اینه که تیکت های پشتیبانی در whmcs7 بصورت خودکار بسته نمیشه
لازم به تذکر است که تنظیمات درست است از جمله:
1- کرون اجرا می شود(در اتوماسیون آخرین لحظه اجرا هر پنج دقیقه نشان داده می شود)
2- کرون اجرا می شود چون ایمیل یاد آوری پرداخت صورت حساب ها می آید
3- وضعیت تیکت ها پاسخ داده شده روی بستن اتوماتیک تیک خورده
4- تنظیمات اتوماسیون روی بستن خودکار 72 ساعت تنظیم شده

اگر کسی راهکاری بلده دوستان بگن که چرا بصورت خودکار پس از 72 ساعت تیکت های پشتیبانی بسته نمی شود؟ در صورتی که در ورژن قبلی مشکلی نبود