من یک کالای سامسونگ از دیجی کالا خریدم. در سایت نوشته بود دارای گارانتی سام سرویس ولی فاقد گارانتی بود. قبل از آوردن کالا به دم درب منزلتان به دیجی کالا زنگ بزنید بگویید جعبه را باز میکنید و اگر کارت گارانتی شامل نام دستگاه و شماره سریال و هلوگرام داشت پول را پرداخت میکنید.
مامور تحویل دیجی کالا هروقت میاد میگه تا پول را ندین حق ندارید جعبه را باز کنید. دو جعبه دارند جعبه اول را اجازه داری باز کنی ولی جعبه دوم که جعبه اصلی کالا هست و کارت گارانتی توشه را بعد از پرداخت پول باز میکنی. اگر مشکل داشت پیک میگه باید پول را بدی و تلفن بزنی به خدمات فروش نوبت بگیری پس بدی یا تعویض کنی!
- - - Updated - - -
گوسفند زنده کم ندارن! یکیش خود من! گول تبلیغاتشون رو خوردم جنس فاقد گارانتی دادن به من!