سلام دوست من
ضمن اینکه ورود شما به این عرصه رو تبریک میگم،
شاید شما حق داشته باشید که درخواست کنید کارمزدی دریافت نشود ولی به این نکته توجه کنید که کار به اینجا ختم نمی شود. شما ممکن است در طول ماه چندین بار نیاز به پشتیبانی، تغییرات سرویس و... داشته باشید و ابیوزهایی دریافت شود که نیاز به رسیدگی داشته باشد و اگر شما رسیدگی نکنید برای کل پنل مشکل ایجاد می شود و فروشنده مجبور است که خودش رسیدگی کند.
بهرحال زمانی صرف این موضوع می شود و کارمزد دریافت شده حق دلالی نیست. بلکه هزینه تخصص و زمان کسی است که سالها وقتش را در این زمینه گذاشته و در زمان خود تا دلتان بخواهد کارمزد پرداخت کرده است.