سلام
این مورد استارتر عزیز اصلا مربوط به شرکت خاصی نیست. شاتل هم بگیرند همین وضع وجود دارد (حال که میفرمایند شرکت دیگر کلا نمیتوانند).
---
مشکل ذکر شده مربوط به کابل است که در بارندگی نویز شدید میگیرد و وقتی باران است خیس میشود (تهران هم چنین مواردی دیده شده و شاتل یا هر اپراتوری هم در چنین مواقعی کاری از دستشون بر نمی آید) مخابرات به این موارد بی توجه عمل میکند چون دید وی وصل بودن خط است و اصلا به فکر سایر موارد و امکانات روی خط نیستند (حتی خیلی موارد دقت نمائید در چنین زمانی بوق آزاد نیز بالا و پائین میشود (نوسان)).
فقط و فقط تنها راه شما گرفتن هر نوع اینترنتی خارج از کابل مسی تلفن منزلتان است.
از سامانه 195 هم میتوانید شکایت نمائید و جدی پیگیر هستند اما مورد شما فکر نکنیم برطرف بشود (کل مسیر و زیرساخت سیم ها مشکل دارد) ولی در کل نوشتن شکایت برای این مورد (البته دست پر و با داشتن اطلاعات بالای ذکر شده و حتی اگر صندوقی بدون پوشش است و ... را مطلع باشید که موقع لزوم اعلام نمائید) خالی از لطف نیست.
پ.ن : در یکی از پروژه ها صندوق اصلی که باید ارتفاع مناسبی به زمین داشته باشد و خوب مهار شده باشد (کابل ها زیاد و گرانقیمت) توسط بخش خصوصی نشده بود و آن هم فقط و فقط علت آن کمتر خرج شدن تجهیزات و لوله های مهار بود. از این موارد بسیار است و خدا رحم کرده است که مقدار کمی بیرون از زمین است و سایر ارتباطات مخابراتی و اتصالات زیر زمین است.