درود
از دیجی کالا یکی از دوستان خرید کرده. می گوید در سایت دیجی کالا زده بود گارانتی سام سرویس.
کالا را خریده و تحویل گرفته دیده یک کاغذ کوچک مثل بروشور تا شده و نوشته کارت ضمانت. همچنین نوشته بی هلوگرام فاقد اعتبار است.
متاسفانه این برگه فاقد هلوگرام است و در برگه کارانتی مشخصات محصول خالی گذاشته شده و هیچ چیزی در 4 تا خانه جدول کارت گارانتی نوشته نشده.
تماس گرفته اوپراتور دیجی کالا گفته سام سرویس در صورت عیب پیدا کردن اگر برگ گارانتی فاقد هولوگرام را با فاکتور خرید ببرد قبول میکند.
سیستم دیجی کالا بصورت پیش فرض فاکتور خرید به منزل نمی فرستد بلکه یک گوشه خارج دید هنگام خرید از خریدار پرسش می کند فاکتور میخواهید یا نه.
دوست من این گزینه را ندیده و خرید کرده.
با دیجی کالا تماس گرفته خواستار فاکتور شده.پاسخ دادند که به ایمیل ارسال خواهند کرد. چند روزی ارسال نکردند در سایت کامنت گذاشته بازهم ارسال نکرده اند.
دو سوال دارم:
1- آیا این حقیقت دارد که سام سرویس کارت ضمانت فاقد هلو گرام و فاقد مشخصات را همراه با فاکتور دیجی کالا قبول میکند؟
2- آیا برای شما هم مشکلات مشابه رخ داده؟