سلام
دوستان همونطور که در پنل تون درج شده یکسری اطلاعات مورد نیازه که می بایست تکمیل بشه. چای نگرانی نیست چون حساب تون کاربری مسدود یا غیرفعال نمیشه و روال عادی انجام تراکنش در وب سایت و پنل کاربری تون ادامه داره و فقط تا زمان تایید کدپستی، نمیتونید به پنل دسترسی داشته باشید.
اگر دفعه اول کدپستی اشتباه وارد بشه، مدتی می بایست مدتی منتظر تایید ناظر باشید که با توجه به حجم کاربران شبکه پرداخت پی، این زمان ممکنه حتی تا یک روز کاری زمان ببره که در روزهای اول به این شکل هست و طبیعتا در روز های آتی زمان بررسی سریع تر میشه.
نیاز به تماس تلفنی یا نگرانی در این مورد نیست و لطفا به توضیحات و راهنمایی هایی که در پنل تون مشاهده میکنید توجه کافی داشته باشید.