این وسواس هارو بگذارید کنار به نظرم.شاید مسخره باشه اما نت افزار رو فقط و فقط به خاطر پنل دایرکت ادمین تست نکردم!![]()
My mother told me I'd grow up to be a good man
به نظر من اگر به مشتری امکانات مورد نیازش رو بدیم در کنترل پنل و بتونه خودش کارا رو انجام بده نیازش به پشتیبانی خیلی پایین میاد و این هم به نفع هاستینگ هست هم مشتری.
ما طبق همین سیاست هم مشتری حرفه ای داریم هم حجم تیکتهای پشتیبانی بابت موارد پشتیبانی هاستینگ واقعا کم شده.
مشتری حرفه ای که سایت خوبی رو داره یا استارت آپ قوی و تجاری رو راه اندازی کرده قاعدتا میدونه باید چقدر خرج کنه و از کجا بگیره.
یک شرکت هاستینگ که بخواد کارمند حضوری در 2 یا 3 شیفت داشته باشه هزینه بسیار زیادی رو باید متقبل بشه اونم در این روزها و در این دلار و یورو
تازه غیر از هزینه ماهانه کارمندهای حرفه ای تر مانند منیجر سرور که حداقل ماهی 2.500 به بالا باید بگیرن و بیمه و هزینه های برق، اینترنت ، نهار کارمندان و ...
خوب شرکتی که داره فقط 5 تا 7 میلیون تومن بابت 2-3 نفر پشتیبانی شب میده هاست 1 گیگ رو میگیره سالی 300 هزار تومن حداقل. شاید بگیره 600 هزار تومن
که اکثر مشتریان عادی این مقدار رو هزینه نمیکنند و اگر امکانات خوبی هم نداشته باشند و برای فعال کردن یک اکستیشن پی اچ پی بخواد تیکت بزنه و فردا صبح یکی بیاد و راه بندازه هر دو طرف ناراضی میشند.
خیلی مسائل دیگه هم هست.
یکی از دوستان در اروپا شرکت هاستینگ خوبی رو داره و وقتی درباره درآمد سوال میکنم ماهانه حدود 500- الی 600 میلیون درامد دارن که منهای مالیات و هزینه کارمند و هزینه مکان و فلان کنیم ماهی 100 میلیون براش می مونه. حدود 60-70% از درآمد میره اما کارا درست پیش میره.
خیلی از هاستینگهای ایرانی در سایز 3 الی 10 نفر هستند شرکتی ها و شخصی ها در سایز 1 نفره الی 3 نفره
فناوری وب پارس
هاست ویژه وردپرس | هاست حرفه ای | هاست ویژه پرستاشاپ
۰۲۱-۲۸۴۲-۱۵۴۵ بهینه سازی شده برای انواع CMS
من با هاست دی ال چند سال پیش کار میکردم واقعا عالی بود پشتیبانیشون یعنی اگر نیم شب تیک میزدید سریع جواب میگرفتید اما الان رو نمیدونم.
سلام توی بحث پشتیبانی ایران سرور واقعا پیشنهاد میشه من باهاشون 4 ساله کار میکنم و واقعا ازشون راضی هم هر بار از جای دیگه خرید کردم کاملا ضعف پشتبانی رو فهمیدم
ایران سرور رو اگر دوستان حضوری هم رفته باشن متوجه قدرت کارشون شدن که از لحظه ورود به اسانسور با نور سبز ذهن شما به سمت نام هولدینگشون که گرین وب هست کشیده میشه
فضای داخلی مجموعشون با بامبو های سبز ارامش خاصی بهتون میده
در کل کارشون فوق العاده حرفه ای هست و فکر نمیکنم هولدینگی توی بحث هاستینگ بهشون برسه
یا علی مدد
دقیقا باید همین کارو بکنم
چون به خاطر همین مسئله هم نتونستم نت افزار رو تست کنم هم پارس پک رو
پشتیبانی پارس پک رو هم خیلی تعریفشو شنیدم
به نظر بنده که چندین ماه مشتریشون بودم هاست دی ال فقط از لحاظ سرعت پشتیبانی خوبه
تکبری که دو پشتیبانشون دارن اذیتم کرد
انشالا بتونم از ایران سرور هم سرویس بگیرم
تعریفشون رو زیاد شنیدم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)