
نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
با سلام
طبق تجربه و روال فعلی حداقل تعداد پشتیبانی برای این مورد 5 نفر است که یک نفر از 5 نفر Supervisor است و کلا 3 شیفت پشتیبانی است.
اما شما برای راحتی کارتان و مشخص شدن وضعیت پشتیبانی قبل از خرید دقت نمائید که آیا شرکتی که میخواهید خرید کنید تلفن تماسی برای ساعت های شبانه دارند یا خیر.
چون پشتیبانی هم که شب تا صبح وجود دارد انسان است و ممکن است ناگهان به خواب برود (هر چند سیستم مانیتورینگ و ... جوری تنظیم میشوند که برترین خواب سنگین هم بیدار میکنند) منظور بنده در حالت عادی است مثلا سوال خاصی اگر دارید، برای همین باید حتما بعد ارسال تیکت جهت اطمینان در این زمان از شب یک تماس بگیرید و اعلام کنید که تیکت زده اید بنابراین شما قبل از خرید تلفن تماس را چک کنید و میتوانید چند شب - شب ها تماس بگیرید و بررسی نمائید.
این مورد خوابیدن هم فقط برای یک شرکت نیست ها - دیتاسنتر های بزرگ که حتی 2 یا 3 تا پشتیبان شب دارند هم دیدیم که روی میز همه با هم خوابشون برده (البته نه همیشه - بعضی وقت ها - پیش میاد)!!! چون اصل شب بیداری جهت بررسی کیفی سرور است که مانیتورینگ در حال چک است و شب برای تیکت زدن زیاد جدی گرفته نمیشود مخصوصا که خیالشان راحت است اگر اتفاقی بیفتد و مشترک مورد ضروری باشد تماس میگیرد.
باتشکر