نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
با سلام

طبق تجربه و روال فعلی حداقل تعداد پشتیبانی برای این مورد 5 نفر است که یک نفر از 5 نفر Supervisor است و کلا 3 شیفت پشتیبانی است.

اما شما برای راحتی کارتان و مشخص شدن وضعیت پشتیبانی قبل از خرید دقت نمائید که آیا شرکتی که میخواهید خرید کنید تلفن تماسی برای ساعت های شبانه دارند یا خیر.

چون پشتیبانی هم که شب تا صبح وجود دارد انسان است و ممکن است ناگهان به خواب برود (هر چند سیستم مانیتورینگ و ... جوری تنظیم میشوند که برترین خواب سنگین هم بیدار میکنند) منظور بنده در حالت عادی است مثلا سوال خاصی اگر دارید، برای همین باید حتما بعد ارسال تیکت جهت اطمینان در این زمان از شب یک تماس بگیرید و اعلام کنید که تیکت زده اید بنابراین شما قبل از خرید تلفن تماس را چک کنید و میتوانید چند شب - شب ها تماس بگیرید و بررسی نمائید.

این مورد خوابیدن هم فقط برای یک شرکت نیست ها - دیتاسنتر های بزرگ که حتی 2 یا 3 تا پشتیبان شب دارند هم دیدیم که روی میز همه با هم خوابشون برده (البته نه همیشه - بعضی وقت ها - پیش میاد)!!! چون اصل شب بیداری جهت بررسی کیفی سرور است که مانیتورینگ در حال چک است و شب برای تیکت زدن زیاد جدی گرفته نمیشود مخصوصا که خیالشان راحت است اگر اتفاقی بیفتد و مشترک مورد ضروری باشد تماس میگیرد.


باتشکر
ممنونم برای شرکت در بحث و توضیحات خوبتون

نقل قول نوشته اصلی توسط Aria90 نمایش پست ها
سلام
وقتی میگیم پشتیبانی 24 ساعته یعنی 3 شیفت 8 ساعتی کارمند به صورت ریموت یا حضوری رو استخدام کردن! حتی با حقوق پایه اداره کار یعنی ماهی 1400 حداقل باید حقوق بگیرن (بماند که مدیر سرور کار تخصصی هست)
و به عقیده من جز شرکن های خیلی معروف و سرمایه دار در حوزه هاستینگ که تعدادشون کمتر از 10 تا هست به نظر من نباید انتظار داشت شرکت های هاستینگ که اغلب شخصی هستند یا سرمایه چندانی ندارند پشتیبانی 24 ساعته بدن ضمنا کاربر ایرانی اغلب دنبال خدمات ارزان هستند و پشتیبانی 24 ساعته و خدمات ارزان تناقض داره
دقیقا این خدمات ارزان به نظر من بازار هاستینگ رو بهم ریخته
هاست ارزان ، سرور ارزان و ... که برخی از سایت ها با همین کلمات کلیدی بالا اومدن
اصلا برخی قیمت ها رو هرچی حساب میکنی با عقل جور در نمیاد
به نظر من به جز کارهای تحقیقاتی و آزمایشی اصلا نباید از این هاستینگ های شخصی خرید کرد

نقل قول نوشته اصلی توسط ticdars نمایش پست ها
سلام
منظور از پشتیبانی 24 ساعته اینه که بیشتر وقت ها انلاین هستند و پشتیبانی می دهند
ولی بعضی سایت ها هستند که واقعا 24 ساعت پشتیبانی شون آنلاین هست اما جوابگو نیستند
بله از این مورد هم برای من پیش اومده که معلومه که پشتیبان حضور داره اما جواب نمیده!