سلام
تیکت ها رو پاسخ گو نیستید. سرور های مجازی که دادید چند روزه قطع هستن و گفتین هتزنر مشکل داره. دیشب هم در کانال نوشتید مشکل برطرف شده ولی هنوز دو سرور مجازی که ما از شما گرفتیم قطع هستن. لطفا خرید را کنسل و هزینه رو عودت کنید
سلام
تیکت ها رو پاسخ گو نیستید. سرور های مجازی که دادید چند روزه قطع هستن و گفتین هتزنر مشکل داره. دیشب هم در کانال نوشتید مشکل برطرف شده ولی هنوز دو سرور مجازی که ما از شما گرفتیم قطع هستن. لطفا خرید را کنسل و هزینه رو عودت کنید
پوزش برای تاخیر در پاسگویی در این تاپیگ متاسفانه به دلیل منقضی شدن افر مدت ها بود که تاپیک مربوطه را بررسی نکرده بودیم
دوست عزیز مطعنا مشکل شما در حال حاظر حل شده است
مشکلات سرور های مجازی در زمان ارسال پاسخ شما به دلیل اختلالات شبکه دیتاسنتر بوده که همکاران دیگر نیز از این موضوع مطلع هستند
- - - Updated - - -
دوست عزیز لطفا اگر موردی با مجموعه ما دارید از طریق راه های ارتباطی با خود ما در میان بگذارید و همچنین اگر احساس میکنید از طریق خود ما پاسخگویی درستی دریافت نکردید و انقدر راه ارتباطی ما ضعیف بوده که ما ۱۶۰ هزار تومان پول شما را خورده !و به شما سرویس ندادیم لطفا دلیل کامل با مدرک اعلام فرمایید و نام کاربری در سایت را اعلام نمایید تا موضوع شفاف سازی شود
برای شما نیز به همین صورت لطفا نام کاربری را اعلام فرمایید تا مشخص شود سرویس شما به چه دلیل مسدود شده است !مسدود سازی سرویس فقط به دلیل ابیوز نت اسکن و اتک میسر است و در صورتی انجام میشود که چند بار تکرار شده باشد و یا ابیووز خاصی داشته باشید
دوست عزیز هیچ سرویسی بدون دلیل لغو نمیگردد . طبق قوانین سرویس هایی که ابیوز حساس داشته باشند مسدود خواهند شد و تا ارسال دلیل منطقی مسدود خواهند ماند زیرا ابیوز زیادی بر روی سرور ها از طرف دیتاسنتر مشکل ساز خواهد شد
همچنین ابیوزی که برای شما ارسال شده دارای کد پیگیری دیتاسنتر است و حقیقی است
دوست عزیز همانطور که اشاره شد تخفیف به پایان رسیده است و فقط کاربرانی که قبلا این سرویس را سفارش داده اند از این تخفیف دایمی برخوردار اند
پست شما نیز به انجمن گذارش داده شد - بله حق با شماست تنها کودکان و افراد کم سن هستند که بدون هیچ سند و مدرکی در محیط عمومی به خودشون اجازه میدن به اینصورت ارسال نظر کنند
به امید رشد فکری نسل ایران
چندین تیکت در سایت شما گذاشته شد و بدون جواب داد. تماس تلفنی با شماره شما گرفتیم کسی پاسخ نداد. حتی پس از آن در همین تاپیک هم درخواست لغو سرویس و استرداد وجه شد و بی جواب ماند. شما هنوز هم عدم توانایی خود در تحویل و نگهداری سرویس را به دیتاسنتر نسبت می دهید ؟ فقط یک نفر از دوستانی که اینجا فعالیت دارند حاضرند بیایند شهادت بدهند که دیتاسنتر هتزنر آلمان به مدت چند روز دچار قطعی سرویس دهی بوده ؟ متاسفانه دو سرویس بسیار بی کیفیت به ما دادید. چندین روز سایت های مختل ما بود، شما اختلالات آن را گردن دیتاسنتر انداختید و در چند روزی که سرویس به طور کامل قطع شد هم کلا پاسخگو نبودید. حال آمده اید اینجا طلبکار شده اید ؟
شما به نماد اعتماد نیازی ندارید و آن را تمدید نکردید ؟ پس ممکن است بفرمایید به چه علت علاقه دارید لوگوی جعلی آن را در کنار لوگوی ستاد ساماندهی در سایتتان قرار دهید ؟
ویرایش توسط mhrokni : January 2nd, 2019 در ساعت 16:15
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)