نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: [همه پرسی] - انتظار میرود ...

  1. #1
    عضو انجمن Mehran18 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    تهران , نارمک
    نوشته ها
    297
    تشکر تشکر کرده 
    193
    تشکر تشکر شده 
    522
    تشکر شده در
    418 پست

    1 [همه پرسی] - انتظار میرود ...

    با درود خدمت کاربران و همکاران عزیز

    از آنجا که چند روزی هست که به شدت مشاهده می شود که کاربران عزیز از همکاران محترم شاکی هستند، اینجا پست میزنند و یا شکایت و ....!!

    در همین راستا خواستم این تاپیک رو بزنم یک همه پرسی کنیم!

    از مشتری های عزیز سوال میپرسم:
    چه انتظاراتی دارید از سرویس دهنده ؟

    مظمعنا قابل درک هست که قیمت ارز بیش از 3 برابر افزایش داشته و این روند باعث درگیری های فکری شدید و همچنین بالاتر رفتن استرس کاری و مورد اصلی بالا تر رفتن قیمت سرویس ها شده.
    بسیاری از سایت ها هستند که بصورت شرکتی و حداقل 2 نفر پشتیبان دارند که بتوانند به مشترکین سرویس بهتری ارائه دهند و حقوق اون ها هم باید محاصبی بشه و ....

    اینارو نگفتم که بخوام رو مشکلات واقعی برخی سرویس دهنده ها (سرویس دهنده های فصلی یا ....) سرپوشی کنم... عرض بنده در نهایت این است که از مشترکین واقعا انتظار درک این مساله رو داریم که خدارو شکر مطمعنم درک میکنند همه.

    از هم کارای عزیز سوال میکنم:

    بنا بر هر دلیلی آیا واقعا درسته که با مشتری به اون صورت های مشاهده شده صحبت کنید؟ عرض کردم به هر دلیلی... این میتونه بی احترامی خود مشتری به ما هم شامل بشه!

    بلاخره بالا رفتن هزینه ها رو همه ما تاثیرات داره ولی به نظرم باز هم دلیلی نمیشه که بی احترامی صورت بگیره! اگر قادر به سرویس دهی به یک یا چند مشتری نیستین ، یا دلیل رو پیدا کنید و برطرف کنید یا از سرویس دهنده عذرشو بخواید

    انشالله دیگه شاهد همچین مسائلی نباشیم و یا اگر واقعا حقی از کسی ضایع شده از مراجع قانونی پیگیری بشه.

    همکاران محترم و مشترکین محترم ، انتظارات خودتون رو بیان کنید
    ▌ خرید هاست ، خرید سرور مجازی ، دریـاسـرور

    پشنیبانی 24 ساعته 28422740-021 - Telegram: @YourSup

  2. # ADS




     

  3. #2
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jul 2018
    نوشته ها
    3
    تشکر تشکر کرده 
    3
    تشکر تشکر شده 
    27
    تشکر شده در
    17 پست

    پیش فرض پاسخ : [همه پرسی] - انتظار میرود ...

    گرون شدن ارز یک خوبیه داشت این بود ک همه هاستینگ های درپیتی دارن جمع میشن
    حالا شما ترسیدی واست تاپیک شکایت بزنن ک پیش پا گذاشتی ب جاش از کاربرا گله میکنی ؟
    توی این ماه یک تاپیک شکایت الکی ندیدم همه حق با کاربر بوده
    تاپیک زدن الان طرف واسش فاکتور جعلی زده بد میگی تاپیک نزنن ؟ باید بزنن تا بشناسیم اینجور سروبس دهنده هارو
    شما هم توی کارت درست باش تا کسی واست تاپیک نزنه

    - - - Updated - - -

    الان اگر ما تاپیک نمیزدیم امثال نیک کلاد هنوز اینجا فعال بودن

    http://www.webhostingtalk.ir/member.php?u=130768

  4. تعداد تشکر ها ازjavad031 به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو دائم delta آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    مغازم
    نوشته ها
    1,270
    تشکر تشکر کرده 
    1,468
    تشکر تشکر شده 
    5,180
    تشکر شده در
    2,621 پست

    پیش فرض پاسخ : [همه پرسی] - انتظار میرود ...

    داداش تاپیک شما رو میبینم یاد گذارش های سانسور شده صدا و سیما میفتم!! یه مشتری از هاستینگ چه انتظاری میتونه داشته باشه که شما نمیدونید و براش تاپیک زدید؟

    سرویس بدون قطعی -- سرعت بالای سرویس --پشتیبانی سریع و 24 ساعته ---بک اپ منظم و اطمینان از در امان بودن فایلها ---امنیت اطلاعات---اخلاق خوب هاستینگ و رسیدگی به مشکلات ...

    قیمت هم الان دیگه زیاد ملاک نیست همه میدونن ارز بالا رفته و قیمتا بالاست..شما این بالایی ها رو که گفتم رو رعایت کن مشتریان میان..
    فروشگاه بازی , کنسول, لوازم دیجیتال دلتافوکس
    فروش و واردات محصولات در منطقه ازاد انزلی

  6. تعداد تشکر ها از delta به دلیل پست مفید


  7. #4
    عضو انجمن Mehran18 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    تهران , نارمک
    نوشته ها
    297
    تشکر تشکر کرده 
    193
    تشکر تشکر شده 
    522
    تشکر شده در
    418 پست

    پیش فرض پاسخ : [همه پرسی] - انتظار میرود ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط javad031 نمایش پست ها
    گرون شدن ارز یک خوبیه داشت این بود ک همه هاستینگ های درپیتی دارن جمع میشن
    حالا شما ترسیدی واست تاپیک شکایت بزنن ک پیش پا گذاشتی ب جاش از کاربرا گله میکنی ؟
    توی این ماه یک تاپیک شکایت الکی ندیدم همه حق با کاربر بوده
    تاپیک زدن الان طرف واسش فاکتور جعلی زده بد میگی تاپیک نزنن ؟ باید بزنن تا بشناسیم اینجور سروبس دهنده هارو
    شما هم توی کارت درست باش تا کسی واست تاپیک نزنه
    خیر دوست عزیز ! من نه مشترک ناراضی دارم نه با کسی بد حرف میرنم نه میخوام گوش مشترک و ببرم (گرون فروشی)... خدارو شکر تا الان توی این مدت 6-7 سالی که دارم کار هاستینگ میکنم تونستم مشترکین و راضی نگه دارم و یا اگر نتوسنتم کاری بکنم که راضی باشه محترمانه پوزش خواستم ازش ...

    این نحوه بیان تند و تهمت زدن بزاریم کنار قشنگتر میشه...

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط delta نمایش پست ها
    داداش تاپیک شما رو میبینم یاد گذارش های سانسور شده صدا و سیما میفتم!! یه مشتری از هاستینگ چه انتظاری میتونه داشته باشه که شما نمیدونید و براش تاپیک زدید؟

    سرویس بدون قطعی -- سرعت بالای سرویس --پشتیبانی سریع و 24 ساعته ---بک اپ منظم و اطمینان از در امان بودن فایلها ---امنیت اطلاعات---اخلاق خوب هاستینگ و رسیدگی به مشکلات ...

    قیمت هم الان دیگه زیاد ملاک نیست همه میدونن ارز بالا رفته و قیمتا بالاست..شما این بالایی ها رو که گفتم رو رعایت کن مشتریان میان..
    حرفتون کاملا متینه ممنون از نظرتون!

    روی این مورد بشدت تاکید میشه : اخلاق خوب هاستینگ و رسیدگی به مشکلات
    ▌ خرید هاست ، خرید سرور مجازی ، دریـاسـرور

    پشنیبانی 24 ساعته 28422740-021 - Telegram: @YourSup

  8. تعداد تشکر ها از Mehran18 به دلیل پست مفید


  9. #5
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jul 2018
    نوشته ها
    3
    تشکر تشکر کرده 
    3
    تشکر تشکر شده 
    27
    تشکر شده در
    17 پست

    پیش فرض پاسخ : [همه پرسی] - انتظار میرود ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mehran18 نمایش پست ها
    خیر دوست عزیز ! من نه مشترک ناراضی دارم نه با کسی بد حرف میرنم نه میخوام گوش مشترک و ببرم (گرون فروشی)... خدارو شکر تا الان توی این مدت 6-7 سالی که دارم کار هاستینگ میکنم تونستم مشترکین و راضی نگه دارم و یا اگر نتوسنتم کاری بکنم که راضی باشه محترمانه پوزش خواستم ازش ...

    این نحوه بیان تند و تهمت زدن بزاریم کنار قشنگتر میشه...

    - - - Updated - - -



    حرفتون کاملا متینه ممنون از نظرتون!

    روی این مورد بشدت تاکید میشه : اخلاق خوب هاستینگ و رسیدگی به مشکلات
    شما 23 لاین چیزی نوشتی و به خلاصه گفتید تاپیک نزنید.خب با هر منطقی میبینیم جور درنماید
    مبالغ سرویس ها زیاد نیست 30ت 40ت 50ت 100ت .. کسی حوصله نداره توی این وضعیت پاشه واسه یک سرویس ماهانه 30تومنی بره دادگاه کشی
    واسه اینجور افراد ایجاد تاپیک و معرفی شون تاثیر 2 برابر بجا شکایت داره
    چرا واسه هاست دی ال تاپیک نمیزنن ؟ چرا واسه هاست ایران تاپیک نمیزنن ؟
    چرا واسه نت افراز تاپیک شکایت نداریم ؟

  10. تعداد تشکر ها از javad031 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: December 9th, 2015, 19:19
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: November 28th, 2013, 15:43
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: November 27th, 2013, 01:06
  4. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: November 19th, 2013, 11:56

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •