-
August 18th, 2018, 14:41
#21
عضو دائم
پاسخ : راهنمایی برای بازگشت پول

نوشته اصلی توسط
hpnn.wm
دوستان ما همه مبالغ افرادی رو که به دلیل مشکلات خودمون وجود داشته بین 7 الی 12 روز کاری برگشت زدیم.
جالب اون دوستی که یا از ما سرویس نداشته با یوزر فیک همین اقاست و یا صرفا هوچی گری می کنه ! شما یک اشکرین از فحاشی ما رو نشون بده بعد ادعا داشته باش
وگرنه من هم خیلی ساده می تونم همه رو گاو گوسفند نسبت بدم!
ما بابت مشکلاتی که در سرویس تایم لاین مذکور(در تاپیک ذکر شده) مشکلاتی داشتیم , از همه ! چه کسی که فحش داده و چه کسی که نداده چه کسی که صبر کرده و چه نکرده عذرخواهی کردیم.
بدون استثنا همه موارد رو برای دوستان در انجمن فرستادیم , شما فکر می کنید چرا تاپیک بسته شد و حتی منتقل نشد ؟
بنابراین اگر واقعا ما مشکلی داشتیم رفعش کردیم.
در این مورد ایشون خودشون اشتباه کردند ! هم در قوانین و هم در صفحه افزایش وجه به شکل کامل و بولد نوشته شده بود که هزینه بعد از واریز اصلا قابل استرداد و بازگشت نخواهد بود.
توی اونجا هم نوشته شده بود تومان ! حال با فرض اینکه اشتباها 21 تومن رو 22 تومن می خواستند واریز بکنند(خود این سوال داره):
در صفحه بانکی هم ندیدند ؟ در صفحه برگشت از بانک به وب سایت هم ندبدند. ما باید تاوان اشتباه ایشون رو بدیم ؟ چیزی که در همه جا زده شده ! حتی مشکل از سمت ما هم نبوده که بگیم فاکتور رو ما اشتباه صادر کردیم !
ایشون از هر جا با هر دوستی که می خوان پیگیری بکنند ! ما مساله ای ار این بابت نداریم اگر پارتی بازی هست , مطئن باشن که بی پاسخ نخواهد ماند - اگر قانون هست مطمئن باشند که ما هیچ قانون کشوری یا صنفی و یا حتی قوانین خودمون رو زیر پا نگذاشتیم و از "پلیس پلیس" کردن ایشون هم هیچ عبایی نداریم
هیچ مبلغی هم در این بین از حساب ایشون کم نخواهد شد و می تونند از اون برای خرید و تمدید استفاده بکنند اما ایشون بالا بره و پایین بیاد اشتباه کرده و ما قرار نیست اشتباه ایشون رو پوشش بدیم و توان اشتباهات افراد رو بدیم
ما بی اشتباه نیستیم ! ولی ما اشتباهاتمون رو پذیرفته ایم و در همه مواقع تاوان اشتباهات خودمون رو خود ما جبران کرده و به گردن هیچ بنی بشری نیانداخته ایم ! و حتی جبران خسارت هم برای اشتباهاتمان کرده ایم.
همونطور که قبلا گفته شده بود ما اینجا هیچ فعالیتی نداریم و نخواهیم داشت و این پست صرفا و صرفا فقط برای شفاف سازی و پاسخ به ادعاهای این دوست گرامی می باشد!
- - - Updated - - -
#قانون
#احترام_به_قانون
#هر_کسی_اشتباه_کرد_مسئولیتش_ به_گردن_خودش_هست
#مشکل_دیگران_مشکل_ما_نیست
#وظیفه_ما_حل_مشکل_دیگران_نیس ت
حالا یه اشتباهی کرد اون بنده خدا یه 0 زیاد زد - سختش نکنید مبلغ را برگشت کنید / تمام
این را بدونید شما هر قوانینی هم تعریف کرده باشید قانونا اجازه بلوکه کردن پول را ندارید (این را دوستانه خدمتتان عرض میکنم ) فقط و فقط دستگاهای قضایی اجازه این کار را دارند .
بله درسته که ایشون میتوانند در خرید ها یا تمدید های بعدی از این مبلغ استفاده کنند اما شاید این کاربر دیگر تمایلی به استفاده از سرویس نداشته باشه برای یه ۰ زیاد زدن که نباید مبلغش اینطور بلوکه بشه
ویرایش توسط amirizadi : August 18th, 2018 در ساعت 14:43
-
-
August 18th, 2018 14:41
# ADS
-
August 18th, 2018, 14:49
#22
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی برای بازگشت پول

نوشته اصلی توسط
hpnn.wm
دوستان ما همه مبالغ افرادی رو که به دلیل مشکلات خودمون وجود داشته بین 7 الی 12 روز کاری برگشت زدیم.
جالب اون دوستی که یا از ما سرویس نداشته با یوزر فیک همین اقاست و یا صرفا هوچی گری می کنه ! شما یک اشکرین از فحاشی ما رو نشون بده بعد ادعا داشته باش
وگرنه من هم خیلی ساده می تونم همه رو گاو گوسفند نسبت بدم!
ما بابت مشکلاتی که در سرویس تایم لاین مذکور(در تاپیک ذکر شده) مشکلاتی داشتیم , از همه ! چه کسی که فحش داده و چه کسی که نداده چه کسی که صبر کرده و چه نکرده عذرخواهی کردیم.
بدون استثنا همه موارد رو برای دوستان در انجمن فرستادیم , شما فکر می کنید چرا تاپیک بسته شد و حتی منتقل نشد ؟
بنابراین اگر واقعا ما مشکلی داشتیم رفعش کردیم.
در این مورد ایشون خودشون اشتباه کردند ! هم در قوانین و هم در صفحه افزایش وجه به شکل کامل و بولد نوشته شده بود که هزینه بعد از واریز اصلا قابل استرداد و بازگشت نخواهد بود.
توی اونجا هم نوشته شده بود تومان ! حال با فرض اینکه اشتباها 21 تومن رو 22 تومن می خواستند واریز بکنند(خود این سوال داره):
در صفحه بانکی هم ندیدند ؟ در صفحه برگشت از بانک به وب سایت هم ندبدند. ما باید تاوان اشتباه ایشون رو بدیم ؟ چیزی که در همه جا زده شده ! حتی مشکل از سمت ما هم نبوده که بگیم فاکتور رو ما اشتباه صادر کردیم !
ایشون از هر جا با هر دوستی که می خوان پیگیری بکنند ! ما مساله ای ار این بابت نداریم اگر پارتی بازی هست , مطئن باشن که بی پاسخ نخواهد ماند - اگر قانون هست مطمئن باشند که ما هیچ قانون کشوری یا صنفی و یا حتی قوانین خودمون رو زیر پا نگذاشتیم و از "پلیس پلیس" کردن ایشون هم هیچ عبایی نداریم
هیچ مبلغی هم در این بین از حساب ایشون کم نخواهد شد و می تونند از اون برای خرید و تمدید استفاده بکنند اما ایشون بالا بره و پایین بیاد اشتباه کرده و ما قرار نیست اشتباه ایشون رو پوشش بدیم و توان اشتباهات افراد رو بدیم
ما بی اشتباه نیستیم ! ولی ما اشتباهاتمون رو پذیرفته ایم و در همه مواقع تاوان اشتباهات خودمون رو خود ما جبران کرده و به گردن هیچ بنی بشری نیانداخته ایم ! و حتی جبران خسارت هم برای اشتباهاتمان کرده ایم.
همونطور که قبلا گفته شده بود ما اینجا هیچ فعالیتی نداریم و نخواهیم داشت و این پست صرفا و صرفا فقط برای شفاف سازی و پاسخ به ادعاهای این دوست گرامی می باشد!
من که از هر کسی و هر بی ادبی که چیزی نمیخرم. خب گفتی فجشات رو اسکرین بدم؟ درسته؟
اینم فحشت که همین الان دادی حالا کاری ندارم به کی گفتی این ادب شماست:

نوشته اصلی توسط
hpnn.wm
وگرنه من هم خیلی ساده می تونم همه رو گاو گوسفند نسبت بدم!
جنابعالی خوب میدونی این خراب شده (بلانسبت ادمهای خوبش) قانون درست حسابی نداره، میگی پلیس بیاد. شما از نظر من فقط و فقط به صورت فیزیکی و حضوری مشکلت قابل حله.
صحبت های من کمک به اون مالباخته ی بیچاره بود و حرفی هم با کسی مثل تو ندارم.
ویرایش توسط ColdWorld : August 18th, 2018 در ساعت 14:50
-
تعداد تشکر ها از ColdWorld به دلیل پست مفید
-
August 18th, 2018, 14:50
#23
پاسخ : راهنمایی برای بازگشت پول

نوشته اصلی توسط
1eng.ir
یکی اینو بزنه سر در فروم!
دوست من اولین اینکه جایی ننوشته که قابل برگشت نیست نوشتند** به سادگی قابل برگشت** نیست یعنی طی یه مدت زمانی برگشت میشه که ما هم با این موضوع مشکلی نداریم
-
-
August 18th, 2018, 14:54
#24
پاسخ : راهنمایی برای بازگشت پول

نوشته اصلی توسط
ramin n
دوست من اولین اینکه جایی ننوشته که قابل برگشت نیست نوشتند** به سادگی قابل برگشت** نیست یعنی طی یه مدت زمانی برگشت میشه که ما هم با این موضوع مشکلی نداریم
بزرگوار، بنده هم مثل سایر دوستان حق رو به شما میدم
-
تعداد تشکر ها از1eng.ir به دلیل پست مفید
-
August 18th, 2018, 14:56
#25
پاسخ : راهنمایی برای بازگشت پول

نوشته اصلی توسط
mehranp
از لحاظر قانونی قابل پیگیری نیست ، چون یه فاکتور بوده که شما پرداخت کردی ، و مقصر اصلی خودتونید که بدون بررسی فاکتور پرداخت کردید .
تنها راهش اینه که باهاشون صحبت کنید که براتون برگشت بزنن ، اونم اگه آدم درست حسابی باشه این کارو میکنه در غیر اینصورت احتمال زیاد به حساب کاربریتون اضافه میکنه و فقط قادر هستید از سرویس هاشون خریداری کنید . البته در مواردی شاید حتی همینکارو هم نکنن !
متاسفانه اخلاق کاری بین بعضی از این دوستان هاستینگ رعایت نمیشه ...
فاکتور ایشون ایجاد نکردند ایشون یه لینک فاکتور به من دادند که خودم باید مبلغ میزدم اما چون مشخص نبود ریالی هست یا تومان من به رسم بانک که وصل میشه به درگاه بانک ریالی زدم این روشی که شما میگید بهش میگند کلاه برداری دوست من ! سرویس و نمی خواهم زور که نیست کسی اگه سرویسی و کسی نخواهد باید چیکار کنه
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
1eng.ir
بزرگوار، بنده هم مثل سایر دوستان حق رو به شما میدم

بله ببخشید اشتباه برداشت کردم
-
-
August 18th, 2018, 14:58
#26
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی برای بازگشت پول

نوشته اصلی توسط
ramin n
اقای مددیان چرا حرف بی ربط میزنید دو هفته سرورتون خراب شد و تبلیغات میلیونی که من برای بک لینک داده بودم به باد دادید اما به خاطر اینکه باهاتون کار میکردم احترام براتون نگه داشتم به روتونم نیاوردم چون سه سالی بود داشتم باهاتون کار میکردم بعدش برای اینکه دو هفته سرور قطع شده بود دو هفته به بنده اضافه کردید
من هم ایمیل چک نمیکنم الانم نزدیک عروسیم بود زودی می خواستم هزینه را بریزم که سایت و بیاریید بالا ببینید تو همون تاپیک گفتم تیکت بزنید تا من پرداخت کنم نزدید خودم زدم رو لینکی که دادید نه ریالش مشخص بود نه تومانش من فکر کردم مثل بانک ریالی هست واسه همین به ریال زدم
بعدم تو همون افزونه مسخره ننوشتید هزینه برگشت نمیشه گفتید به** سادگی قابل برگشت نیست **
فایل پیوست 38474
دوست عزیز بد نبود بگید که چرا دو هفته قطعی داشتید و چی باعثش شده
همین الان هم می گیم که قابل برگشت نیست !
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
mehranp
از لحاظر قانونی قابل پیگیری نیست ، چون یه فاکتور بوده که شما پرداخت کردی ، و مقصر اصلی خودتونید که بدون بررسی فاکتور پرداخت کردید .
تنها راهش اینه که باهاشون صحبت کنید که براتون برگشت بزنن ، اونم اگه آدم درست حسابی باشه این کارو میکنه در غیر اینصورت احتمال زیاد به حساب کاربریتون اضافه میکنه و فقط قادر هستید از سرویس هاشون خریداری کنید . البته در مواردی شاید حتی همینکارو هم نکنن !
متاسفانه اخلاق کاری بین بعضی از این دوستان هاستینگ رعایت نمیشه ...
دوست عزیز حتی فاکتور هم توسط ما صادر نشده و پرداخت دستی توسط خودشون بوده !
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
vatanmusic
حالا یه اشتباهی کرد اون بنده خدا یه 0 زیاد زد - سختش نکنید مبلغ را برگشت کنید / تمام
این را بدونید شما هر قوانینی هم تعریف کرده باشید قانونا اجازه بلوکه کردن پول را ندارید (این را دوستانه خدمتتان عرض میکنم ) فقط و فقط دستگاهای قضایی اجازه این کار را دارند .
بله درسته که ایشون میتوانند در خرید ها یا تمدید های بعدی از این مبلغ استفاده کنند اما شاید این کاربر دیگر تمایلی به استفاده از سرویس نداشته باشه برای یه ۰ زیاد زدن که نباید مبلغش اینطور بلوکه بشه
ما به هیچ عنوان مبلغ ایشون رو بلوکه نکردیم
متاسفانه ما توان اشتباهات دیگران رو نمی دیم
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
ColdWorld
من که از هر کسی و هر بی ادبی که چیزی نمیخرم. خب گفتی فجشات رو اسکرین بدم؟ درسته؟
اینم فحشت که همین الان دادی حالا کاری ندارم به کی گفتی این ادب شماست:
جنابعالی خوب میدونی این خراب شده (بلانسبت ادمهای خوبش) قانون درست حسابی نداره، میگی پلیس بیاد. شما از نظر من فقط و فقط به صورت فیزیکی و حضوری مشکلت قابل حله.
صحبت های من کمک به اون مالباخته ی بیچاره بود و حرفی هم با کسی مثل تو ندارم.
دوست عزیز شما حتی قادر نیستی که تفاوت بین استدلال و فحش تمایزی قائل بشی کلا کنار بکش
شما قبل از اینکه بنده فحش بدم ادعا کردی ! و برای ادعات هیچ مدرکی نداشتی !
دوم اینکه من گفتم اگر من هم بدون استدلال مثل شما حرف بزنم به همه می تونم بگم گاو گوسفند ولی اینطور نیست چون ما برای ادعامون حتما باید مدرک داشته باشیم
بنابراین شما لطفا خودتون رو نخود هر اشی نفرمایید
دوست من حتی اگر از نظر فیزیکی هم بگیریم باید از جمله معروف فیزیکی "داداچ اشتباه می زنی" برای شما استفاده بکنیم که واقعا حرفی برای گفتن ندارید !
در ضمن جسارتا ما وحشی نیستیم که فیزیکی برخورد کنیم - اگر شما هستید و ادعای برخورد فیزیکی رو دارید خودتون دارید شان و شخصیتتون رو پایین می ارید !
این جا جنگل نیست و حداقل ما هم حیوون نیستیم که با حیوون ها مثل حیوون برخورد کنیم !
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
ramin n
دوست من اولین اینکه جایی ننوشته که قابل برگشت نیست نوشتند** به سادگی قابل برگشت** نیست یعنی طی یه مدت زمانی برگشت میشه که ما هم با این موضوع مشکلی نداریم
ما هم دقیقا همین کار رو می کنیم
می گیم قابل برگشت نیست !
یعنی واسه شما قابل برگشت نیست !
ویرایش توسط hpnn.wm : August 18th, 2018 در ساعت 15:06
-
-
August 18th, 2018, 15:05
#27
پاسخ : راهنمایی برای بازگشت پول

نوشته اصلی توسط
hpnn.wm
دوست عزیز بد نبود بگید که چرا دو هفته قطعی داشتید و چی باعثش شده
همین الان هم می گیم که قابل برگشت نیست !
- - - Updated - - -
دوست عزیز حتی فاکتور هم توسط ما صادر نشده و پرداخت دستی توسط خودشون بوده !
- - - Updated - - -
ما به هیچ عنوان مبلغ ایشون رو بلوکه نکردیم
متاسفانه ما توان اشتباهات دیگران رو نمی دیم
- - - Updated - - -
دوست عزیز شما حتی قادر نیستی که تفاوت بین استدلال و فحش تمایزی قائل بشی کلا کنار بکش
شما قبل از اینکه بنده فحش بدم ادعا کردی ! و برای ادعات هیچ مدرکی نداشتی !
دوم اینکه من گفتم اگر من هم بدون استدلال مثل شما حرف بزنم به همه می تونم بگم گاو گوسفند ولی اینطور نیست چون ما برای ادعامون حتما باید مدرک داشته باشیم
بنابراین شما لطفا خودتون رو نخود هر اشی نفرمایید
- - - Updated - - -
ما هم دقیقا همین کار رو می کنیم
می گیم قابل برگشت نیست !
یعنی واسه شما قابل برگشت نیست !
اون دو هفته برای چی قطع شده بود ؟
اسکرین شاتش هست بزارم که خودتونم یاداوری بشه براتون؟
-
-
August 18th, 2018, 15:07
#28
پاسخ : راهنمایی برای بازگشت پول
ramin n جان؛
من در جریان مشکلتون نیستم، فقط خلاصش رو دیدم که نوشتید به اشتباه یه مبلغی واریز کردید و برگشت نمیدن براتون ...
مدارکتون رو کامل کنید، مستقیم برید پلیس فتا
رسید پرداختها، اسکرینشات، ایمیل و ...
حق با شما باشه، ۱۰۰٪به حقتون میرسید
-
تعداد تشکر ها از 1eng.ir به دلیل پست مفید
-
August 18th, 2018, 15:08
#29
پاسخ : راهنمایی برای بازگشت پول

نوشته اصلی توسط
hpnn.wm
دوست عزیز بد نبود بگید که چرا دو هفته قطعی داشتید و چی باعثش شده
همین الان هم می گیم که قابل برگشت نیست !
- - - Updated - - -
دوست عزیز حتی فاکتور هم توسط ما صادر نشده و پرداخت دستی توسط خودشون بوده !
- - - Updated - - -
ما به هیچ عنوان مبلغ ایشون رو بلوکه نکردیم
متاسفانه ما توان اشتباهات دیگران رو نمی دیم
- - - Updated - - -
دوست عزیز شما حتی قادر نیستی که تفاوت بین استدلال و فحش تمایزی قائل بشی کلا کنار بکش
شما قبل از اینکه بنده فحش بدم ادعا کردی ! و برای ادعات هیچ مدرکی نداشتی !
دوم اینکه من گفتم اگر من هم بدون استدلال مثل شما حرف بزنم به همه می تونم بگم گاو گوسفند ولی اینطور نیست چون ما برای ادعامون حتما باید مدرک داشته باشیم
بنابراین شما لطفا خودتون رو نخود هر اشی نفرمایید
- - - Updated - - -
ما هم دقیقا همین کار رو می کنیم
می گیم قابل برگشت نیست !
یعنی واسه شما قابل برگشت نیست !
د ز د که شاخ و دم تداره..د ز د یی همینه... دوست عزیز بهتره از طریق پلیس پیگیری کنید ..متاسفانه اخلاق داره نابود میشه و ایشون هم یک 200 تومنی پول مفت اومده تو حسابش میگه نمیدم..این پولها خوردن نداره و همش میشه پول دارو و بیمارستان...چوب خدا صدا نداره..از طریق پلیس پیگیری کنید
ویرایش توسط syki0714 : August 18th, 2018 در ساعت 15:09
-
تعداد تشکر ها از syki0714 به دلیل پست مفید
-
August 18th, 2018, 15:12
#30
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی برای بازگشت پول

نوشته اصلی توسط
ramin n
اون دو هفته برای چی قطع شده بود ؟
اسکرین شاتش هست بزارم که خودتونم یاداوری بشه براتون؟
خیر نیازی نیست
مثل همیشه شما 10 روز دیر پرداخت کردید سرویستون خاموش شد
ای پی به کس دیگه ای داده شد .
ای پی جدید براتون ست شد ولی شما فرمودید ای پی قبلا برای کس دیگری بوده که دایرکت ادمین قبول نمی کنه که ای پی لایسنس عوض بشه
و بعد منتظر ای پی بودیم که براتون ای پی ست بشه !
مشکل شما, مشکل ما نیست ! شما نمی تونی سر موقع پرداخت بکنی مساله من نیست ! البته ایراد از ماست که 10 روز سرویستون رو بدون هیچ هزینه اضافه نگه داشتیم و باعث متوقع شدن شما شدیم
شما داری صرفا بلوف خالص می زنید ! شما میلیونی هزینه می کنی الان لنگ 200 تومنی ؟ تازه همون موقع هم که به شما گفته می شد بیا جان مادرت هزینه رو واریز کن می گفتی بزار حقوقم رو بریزند !
شما اول سر موقع هزینه رو واریز کن ! بعد اگر ما در طی دوره سرویست رو خاموش کردیم بیا اینجا با هم حرف بزنیم.
تازه مساله اصلی سر اون دو هفته نیست - سر اون 200 تومن هست !
-