
نوشته اصلی توسط
mobtakeran
نه جناب ما طبق قانون خودمان به ایشان اطلاع دادیم که ابتدا با کاربر خودشان تسویه کنند و شکایت دارند و نه حساب ایشان را بستیم نه اینکه حتی درگاه را مسدود کردیم ولی الان 18 ساعت گدشته و ایشان هیچ مدرکی ارائه نکردن
ضمنا پارسیان و ایران کیش و ... که گفتید پول به حساب مشتری میره و نه شرکت ارائه کننده خدمات واسط
ما خودمان را مسئول میدانیم حالا شاید این خلاف نظر شما و شاید موافق نظر یک عده دیگه باشه ولی اونچه که مشخص هست قوانین استفاده از خدمات را پذیرنده قبول کرده که تونسته سرویس بگیره
یک نکته را هم جهت اطلاع بگم که درگاه ایشان در ابتدا تایید نشده بود و متاسفانه خود بنده بعد تیکت ایشان با تذکر قبولی قوانین درگاه را فعال کردم پس بیشتر احساس مسئولیت میکنم چون پشتیبان اون روز بنده بودم
نمیدانم شاید نظر شماها اینه که ما بیتفاوت باشیم و راحت کنار وایستیم تا وسیله کلاه برداری بقیه باشیم ؟ لطفا کسانی که این نظر را دارند از سرویس های ما استفاده نکنند
حل اختلاف و رسیدگی به شکایات حتی در psp ها هم عادی هست و هر کاربر ما همکار ما به جساب میاد که قبل توضیح خواستن از خودش هیچ کاری نمیکنیم