-
July 26th, 2018, 21:16
#1
عضو انجمن
واقعا چرا رفتار مشتری ایرانی نرمال نمی شه ؟
سلام
حدود 10 سال پیش مدتی هاستینگ ایرانی داشتم و بخاطر بعضی موارد تعطیلش کردم . بعد از این مدت از 4 سال پیش دوباره شروع کردم این نوع فعالیت رو و روی تجربه قبلی تصمیم گرفتم بیس کارم رو روی مشتری ایرانی نزارم خب خدا رو شکر بد نیست اما سر دوستی و فامیل بازی و اینکه اشتباها کار خودم رو توضیح می دادم مجبور شدم ساپورت برخی سایت های ایرانی رو هم بعهده بگیرم .
جیزی که با تعجب باهاش روبرو شدم اینه که بعد از این مدت طولانی رفتار مشتری ایرانی هیج تفاوتی نکرده . همونقدر کم حوصله ، دهن بین ، فقیر در عین پولداری و ....
مثال می زنم .
فلانی کارش هزینش n تومن می شه ولی تا می بینه با چند واسطه با دوستات دوست هست سوء استفاده شروع می شه آقا باید خدمات ارزان و رایگان بهشون بدی و همش هم طلبکارن تمومی نداره این سیکل .
سواد هم که بیا پایین باید وردپرز رو هم بهشون یاد بدی چون روی هاست شما هستند ، همیشه شما مقصر ایرادات نرم افزارشون هستید و قابل توجیح هم نیستند که بابا کدات مشکل داره به من جه و ...
مجبوری براشون *** بسازی چون اونا لازم دارن . بک آپ گرفتن هم بلد نیستن ،بروز رسانی نرم افزارهاشونم که هیچ وقت انجام نمی دن . موقع پول دادن که هزار ناز و کرشمه دارن حتی اگر هیچ مشکل مالی نداشته باشند . همه دانشجو و همه کارشون در حال رکود .
یعنی ساپورت 100 مشتری خارجی هنوز حدود یک چهارم ساپورت 15 مشتری ایرانی ، زمان لازم داره . چرا بعد از 10 سال هنوز هیج رشدی در فرهنگ فضای دیجیتال ما اتفاق نیافتاده .
در کل ما که پشیمون شدیم از جذب مشتری ایرانی و کلا هیج تبلیغی در این زمینه نمی کنم .
ویرایش توسط alimosavi : July 26th, 2018 در ساعت 21:20
به نام او ....
-
تعداد تشکر ها ازalimosavi به دلیل پست مفید
1wp.ir, armin.rf, ColdWorld, downloaddl, Gh-Moradi, gharibion, k-pax, NetworkFA, starting, x11416, yourhosting
-
July 26th, 2018 21:16
# ADS
-
July 26th, 2018, 21:46
#2
عضو انجمن
پاسخ : واقعا چرا رفتار مشتری ایرانی نرمال نمی شه ؟
چرا بعد از 10 سال هنوز هیج رشدی در فرهنگ فضای دیجیتال ما اتفاق نیافتاده .
در کل ما که پشیمون شدیم از جذب مشتری ایرانی و کلا هیج تبلیغی در این زمینه نمی کنم .
شما یه جوری میگید،انگاری در زندگی واقعی فرهنگ درستی تو جامعه حاکمه و همه به هم احترام میزارن. تو همچین کشوری همچین یوزرایی هم فراوونه توش. ما سایت دانلود داریم، طرف مقاله، نقد گذاشتیم فایل دانلود گذاشتیم اومد به ما رکیک ترین فحش ها رو داده (بی دلیل) حالا ما که پول نمیگیریم اینطورین.
-
تعداد تشکر ها از ColdWorld به دلیل پست مفید
-
July 26th, 2018, 22:35
#3
-
تعداد تشکر ها ازvahab00 به دلیل پست مفید
1wp.ir, armin.rf, Cyrus.The.Great, delta, Gh-Moradi, hmydcm, HNet, hoka, k-pax, shervin110, st3205, starting, vpgroup, zigma4000
-
July 26th, 2018, 22:42
#4
عضو انجمن
پاسخ : واقعا چرا رفتار مشتری ایرانی نرمال نمی شه ؟

نوشته اصلی توسط
vahab00
آقا حرفت درست
اما الان چی گل و بلبله که این باشه ؟
روزانه تعداد زیادی کامنت میگیریم که عزیزان میان فوهش میدن و میگن تو وهابی هستی
یعنی هنوز درک نکردن وهاب اسم منه و وهاب آنلاین اسم سایته
فقط میخان فوهش بدن
جالبم اینکه اصلا حتی نمیدونن وهابیت چیه . فقط شنیدن میکشن و...

با این اوضاف بقیه بماند
خیلی باحال بود دمت گرم شادم کردی
-
تعداد تشکر ها از taranoome به دلیل پست مفید
-
July 27th, 2018, 12:59
#5
پاسخ : واقعا چرا رفتار مشتری ایرانی نرمال نمی شه ؟

نوشته اصلی توسط
vahab00
آقا حرفت درست
اما الان چی گل و بلبله که این باشه ؟
روزانه تعداد زیادی کامنت میگیریم که عزیزان میان فوهش میدن و میگن تو وهابی هستی
یعنی هنوز درک نکردن وهاب اسم منه و وهاب آنلاین اسم سایته
فقط میخان فوهش بدن
جالبم اینکه اصلا حتی نمیدونن وهابیت چیه . فقط شنیدن میکشن و...

با این اوضاف بقیه بماند
وای پاچیدم یعنی . خدایی الان دارم به اسم سایتت نگاه میکنم خودم گمراه میشم اگه نمیدونستم قضیه اش چیه 
یه اسم دیگه بزار
-
تعداد تشکر ها از hoka به دلیل پست مفید
-
July 27th, 2018, 13:26
#6
عضو دائم
پاسخ : واقعا چرا رفتار مشتری ایرانی نرمال نمی شه ؟

نوشته اصلی توسط
vahab00
آقا حرفت درست
اما الان چی گل و بلبله که این باشه ؟
روزانه تعداد زیادی کامنت میگیریم که عزیزان میان فوهش میدن و میگن تو وهابی هستی
یعنی هنوز درک نکردن وهاب اسم منه و وهاب آنلاین اسم سایته
فقط میخان فوهش بدن
جالبم اینکه اصلا حتی نمیدونن وهابیت چیه . فقط شنیدن میکشن و...

با این اوضاف بقیه بماند
سخت نگیر..به منم میگفتن داعشی...کامنتا رو بستم 
-
تعداد تشکر ها ازdelta به دلیل پست مفید
-
July 28th, 2018, 00:59
#7
عضو انجمن
پاسخ : واقعا چرا رفتار مشتری ایرانی نرمال نمی شه ؟

نوشته اصلی توسط
alimosavi
سلام
حدود 10 سال پیش مدتی هاستینگ ایرانی داشتم و بخاطر بعضی موارد تعطیلش کردم . بعد از این مدت از 4 سال پیش دوباره شروع کردم این نوع فعالیت رو و روی تجربه قبلی تصمیم گرفتم بیس کارم رو روی مشتری ایرانی نزارم خب خدا رو شکر بد نیست اما سر دوستی و فامیل بازی و اینکه اشتباها کار خودم رو توضیح می دادم مجبور شدم ساپورت برخی سایت های ایرانی رو هم بعهده بگیرم .
جیزی که با تعجب باهاش روبرو شدم اینه که بعد از این مدت طولانی رفتار مشتری ایرانی هیج تفاوتی نکرده . همونقدر کم حوصله ، دهن بین ، فقیر در عین پولداری و ....
مثال می زنم .
فلانی کارش هزینش n تومن می شه ولی تا می بینه با چند واسطه با دوستات دوست هست سوء استفاده شروع می شه آقا باید خدمات ارزان و رایگان بهشون بدی و همش هم طلبکارن تمومی نداره این سیکل .
سواد هم که بیا پایین باید وردپرز رو هم بهشون یاد بدی چون روی هاست شما هستند ، همیشه شما مقصر ایرادات نرم افزارشون هستید و قابل توجیح هم نیستند که بابا کدات مشکل داره به من جه و ...
مجبوری براشون *** بسازی چون اونا لازم دارن . بک آپ گرفتن هم بلد نیستن ،بروز رسانی نرم افزارهاشونم که هیچ وقت انجام نمی دن . موقع پول دادن که هزار ناز و کرشمه دارن حتی اگر هیچ مشکل مالی نداشته باشند . همه دانشجو و همه کارشون در حال رکود .
یعنی ساپورت 100 مشتری خارجی هنوز حدود یک چهارم ساپورت 15 مشتری ایرانی ، زمان لازم داره . چرا بعد از 10 سال هنوز هیج رشدی در فرهنگ فضای دیجیتال ما اتفاق نیافتاده .
در کل ما که پشیمون شدیم از جذب مشتری ایرانی و کلا هیج تبلیغی در این زمینه نمی کنم .
تلخ اما واقعی
ملت ما سطح هوشی بسیار پایینی دارند شاید عده قلیلی متوسط و باهوش باشند اما تعداد زیادی از همونباهوش ها میزارن میرن
کلا ملت ما ظالم پرست هستند
هرکسی باهاشون بد رفتاری کنه موفقه و برده تا دلت بخواد نمونه موفق هست نمونه کاملش دیکتاتوری همین انجمن دی:
-
-
July 28th, 2018, 02:39
#8
عضو دائم
پاسخ : واقعا چرا رفتار مشتری ایرانی نرمال نمی شه ؟
به نظر من این حجم از سیاه نمایی هم در وضعیت فعلی اصلا درست نیست .
مطمئنا نه فقط در مشتریان ، در جامعه نیز انسان های خوب و بد وجود دارند .
اینکه ما تنها نیمه خالی لیون رو نگاه کنیم کمی بی انصافی است .
نباید از شرایط کنونی اقتصادی ، اجتماعی حاکم بر جامعه نیز غافل شد .
بنده به عنوان شخصی که بیرون از گود نشسته نظر نمیدهم و سابقه چندین ساله ، مرا با چالش های این حرفه کاملا اشنا کرده است .
بخش بسیار بزرگی از رفتار مشتریان مربوط به خود سرویس دهندگان است ! چرا که بسیاری از سرویس دهندگان با کم فروشی ، خراب کردن همکاران ، فروش فصلی و ... این رفتار رو در بین بعضی از کاربران نهادینه کردند .
اینکه صنف و مدیریتی برای ارائه سرویس در این بازار نیست هم حائز اهمیت است . هر کاربر با هر سنی با هر مهارتی خیلی راحت میتواند بدون اینکه درکی از ساختار این کار داشته باشد ، با حداقل هزینه اقدام به سرویس دهی کند .
صد البته توقع مشتری به صورت کاذب بالا خواهد رفت و این خرده به سرویس دهندگان است نه کاربران !
اینکه مدام افراد را مورد ملامت قرار دهیم دور از انصاف است و مشکل در مرحله نخست از خود ماست .
افزایش قیمت دلار با تمام جنبه های منفی که داشته و بسیار هم اثر گذار بوده ، به نظر بنده یک جنبه مثبت داشته و ان امکان ادامه فعالیت سرویس دهندگانی است که عقبه و تجربه کافی دارند که توانایی عبور از این طوفان سهمگین را ، دارا هستند و ریزش " سرویس دهنده نماها " میباشد.
-
تعداد تشکر ها ازMr.Te0 به دلیل پست مفید