اول از همه خودت باز گیر دادی به این هاست دی ال من حرفی راجبش نزدم باز نگی راجب کس دیگه حرف نزن
اون تنها یکسری که شما میفرمائین میشه تمام سایت های موزیک و دانلودی که جزو 100 تای اول آلکسا بودن (بغیر از یه تعداد محدود)
شما هم اگر جواب دادن بلد نیستید اظهار نظر نکنید نمیگن .... هستید
گفتی کانفیگ چیه منظورت رو نفهمیدم برات توضیح دادم گروه مجرب شما به این میگن اظهار نظر؟(پیغمبر خدا نیستی که نشه در موردت نظر داد)
تو کجای علم بیزینس نوشته شده که نام بردن مشتری کار درستی نیست؟
مگر اینکه خود طرف موقع قرار داد بخواد که اسم مارو به عنوان مشتری مقابل عموم قرار ندید (که میتونی به صورت پیغام خصوصی بگین)
و اینکه مهندس نمونه کارهای شما معرف و مهر تائید سرویس دهی شما هست نه حرفتون
روزی صدتا تاپیک و سایت در مورد هاستینگ زده میشه همه اونها 100% از سرویس دهندگی خودشون مطمئاً هستن اما وقتی خریداری میشه چیز دیگه نشون داده میشه
اگه سرویس دهیتون هم مثل جواب دادنتون باشه کاملاً مشخصه که سرویس دهیه خوبی دارین پس فردا اگه یه مشتری شکایت داشته باشه تبدیل به .... (ضمیه : نقل قول دوم خط اول)
مطلب آخر اولین بحث مشتری مداری ، روابط عمومی هست همون هاست دی ال که بلای جون همه هاستینگا بود با اون عظمتش پیشه پا افتاده ترین سئوال ها رو هم ازشون قبل خرید میکردی با روی خوش جواب میدادن چرا که به کار خودشون شک نداشتن ، شما که خیلی کار دارین به هاست دی ال خدا بیامرز برسین و این همه ادعا دارین وقتی مشتری ازتون سئوال میکنه این لحن صحبت کردنتونه وای به حال اون مشتری که بخواد از یه همچین فردی سرویس بگیره
بنده هیچ اطلاع قبلی راجب شخص شما و سرویس دهیتون ندارم حقم هست اطلاعاتی داشته باشم تا درست انتخاب کنم الان هم منصرف شدم نوش جون اونائی که با این اخلاقیات میسازن
(مطلب رو کش ندین که موضوع تاپیک خودتون منحرف نشه)





پاسخ با نقل قول