نقل قول نوشته اصلی توسط otanashop. نمایش پست ها
ببینید جناب موسوی من منظورم این نبود که بیخیال باشم . منظورم این بود که ممکنه مسافرت باشم یا به دلیل مشغله روز سررسید رو فراموش کنم
وقتی روز اول به شما میگم قراره چند سال باهاتون کار کنم دلیلی نداره بخاطر یک روز شما ساسپند کنید.
چیزی که الان زیاده سروره کافیه یه سرچ بزنی 100 تا شرکت و فروشنده سرور میاره برات و قیمت همه هم در یک رنج هست ولی تنها تفاوت در مشتری مداری و ساپورت هست که اینا رو از هم متمایز میکنه
من نمیخواستم بگم ولی اون کسی که زیر پست شما تشکر کرده خیلی از این حرف شما کیف کرد ولی یادش رفته که چه رفتاری داشته
این لحن برخورد

s1.jpg
بهتر نبود به جای جمله فردا ساسپند میشه از جمله لطفا کنید حداکثر تا فردا پرداخت کنید استفاده بشه؟

و این از ایجاد فاکتور که حتما من باید تیکت کنم تا آقا فاکتور رو ایجاد کنن و و جالب اینجاست وقتی زنگ هم میزنی میگه ایمیل سایت مشکل داره و فاکتور یادآوری ایمیل نمیشه و تا حالا 2 بار سرور رو ساسپند کردن

s2.jpg

من اینا رو نشون هر کی میدم خندش میگیره. من هدفم تخریب کسی نیست ولی به نظرم بهتره یه قسمت نظرسنجی ایجاد بشه تو سایت تا مشتری بتونه میزان رضایت یا عدم رضایت خودشو از فروشنده اعلام کنه اینجوری مشتریهای بعدی صدمه نمیبینن و فروشنده هم عیب خودش رو اصلاح میکنه
در ضمن سرور جدید از ertebat7 گرفتم و از نحوه برخوردشون خیلی راضی هستم
سلام دوست عزیز.
من در پست که خودم ارسال کردم ارز کردم وقتی مشترک هیچ اعلام جهت پرداخت و یا واریز اندکی از هزینه ماه را نداشته باشد سرویس کنسل میشه.
چون مواردی بوده که حتی شفاهی اعلام کردن که تمدید میکنند و سرویس براشون نگه داشته شده ولی بعد از چند روز متوجه میشد که اطلاعات رو انتقال دادن و خواستن زمان بخرن برای خودشون. و در این حالت هزینه سرور برای کسی که پنل داره فاکتور میشه!
بارها برای خوده من اتفاق افتاده که مشتری چند ساله بوده و اینکارو انجام داده.
اما من در مورد فروشنده ها و افراد دیگه نظری ندارم و نمیدونم که اونها چطور با مشتری هاشون برخورد میکنند.
من بیشتر در مورد خودم و برخورد با مشتری های خودم این مورد رو عرض کردم.