شما هم هرگاه سرویس دهی رو یاد گرفتید که بدون ارائه بکاپ دسترسی رو نبندید بیایید و مدعی بشید که تو انجمن یا هر جای دیگه اعلام نشه
وقتی هاستی دچار مشکل میشه و قبلش تیکت میزنیم و 2 روز معطل و بدون پاسخ هست چرا نباید از دیگران پرس و جوی اطلاعات شما بود
قبلتر هم از شما درخواست شماره کردیم که ارائه بدید اما ندادید مگر قصد نتشر کردن اون در انجمن رو داشتیم به عنوان کاربر راه ارتباطی با شما رو میخواستیم
مگر ممکن هست یه شرکت تلفن ثابت نداشته باشه ایرادی نداره خط مسدود هست یا هر دلیلی شماره همراه هم نمیتونستید بدید صرفا جهت تماس با شما و دلگرمی خودمون
تیکیت زدیم که هاست رو باز کنید تا مشکلتون برطرف بشه بکاپ بگیریم انتقال بدیم بعد ببندید نه اینکه جایی که به صرف شما نیست هاست رو ببندید و اعلام کنید پول رو میدیم
شما اگر دنبال اعتبار خودتون نیستید ما هستیم تو این دو سه روزی که هاست مشکل داره هر چند ساعت یکی از کاربرا تماس میگیره و پیگیر هست و ما فقط میگیم حل میشه