صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 28 , از مجموع 28

موضوع: سوال ویژه در خصوص افراد مبتدی که سرویس از ما تهیه میکنند !!!!!!!

  1. #21
    عضو انجمن emperatoor73 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    194
    تشکر تشکر کرده 
    233
    تشکر تشکر شده 
    108
    تشکر شده در
    94 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال ویژه در خصوص افراد مبتدی که سرویس از ما تهیه میکنند !!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط sarac110 نمایش پست ها
    ببخشیدآ
    من به عنوان یک کاربر مبتدی با اجازه نظر می دهم
    والین سایتم را در جای ساختم که در گوگل از همه بالا بود- الانم هم از بهترین ها هست
    من سالی 20 هزار تومان دادم و فکر کنم جون دیکه اولا بود هیج جی نمی دونستم و حتی کار با سی پنل - انتهای سال 412 سوال ازشون پرسیدم و تو یک سوال هم ندیدم تفاوت دیر کردو بد خلقی و .. داشته باشند
    برای همین هر جا سرج می کنم می بینم همه اسم اون شرکت را دارند تو لیست بهترین ها دارند
    تا انجا هم که متوجه شدم 2 سال قبل از دهن یکی از پشتیبانی ها پریدبالای 80 هزار سایت دارند سرویس می دهند البته نسخه من لینوکس بودو بقیه را نمی دانم
    به عنوان کاربر مبتدی _ درسته اول هزینه را می شنجم و لی مطمینا بعد جند ماه اگر پشتیبانی انجام نشه و یا بابت سوالو جوابو مشکلات کسی ازم 1 هزار تومان در خواست کنه سریه می روم یک حای دیکه و عمرا هم بر نمی گردم ول بشضه بهترین سرویس دهنده.
    ان کاربر شما هم فکر نکنم مریض باشه . خب حتما مشکلی دارد کمک کنید بر طرف بشه چی ازتون کم میشه ؟ کاربر و مشتری شما هست دیکه _ مشکل اش حل بشه دیونه نیست که اعصاب شما و خودشون بهم بزنه - منم تجربه کردم مشتری می خواست بیاد از فروشگاه ام خرید کنه یک مشکلی پیش امد اعصاب منو مدیر هاست خراب کردو بعد دو روز با هزار التماس در عرض فقط 2 دقیقه امدو درست شد - اولین فرصت من انتقال دادم الانم هستم جایی که راهنمایی و پشتیبانی دوستانه دارد و شخصا منم 6 نفر هم اوردم ازشون سرویس گرفتندو بازم میارم _هاست لینوکس بدون ssl_ تعدادی کلا برای همه جی ادعای پول دارند که به نظرم برای کسب اعتبار کاملا اشتباه است .
    با اجازه استارتر -
    دوست عزیز قصد بی احترامی ندارم ولی بهتره یکم رو جمله بندی و املای کلمات دقت کنید

    - - - Updated - - -

    استارتر گرامی از اینکه زیاد تو تاپیک شما پیام دادم معذرت میخوام
    امیدوارم از صحبت های من ناراحت نشید

    اول اینکه یکم سرعت سایتتون را بهتر کنید و سایت را بهینه تر کنید که مشتری به کارتون ایمان بیاره - برای من سایتتون 5 دقیقه برای لود کامل زمان برد و این یک فاجعه هست

    دوم اینکه بخش قوانین را خودتون با مشورت همکاراتون و با دقت زیاد نگارش کنید نه اینکه کپی بزنید
    الان چک میکردم خیلی از توضیحات سرویس هاتون به صورت کپی از سایت های دیگه بود
    حتی بعضی موارد اسم شرکت دیگه ای ذکر شده بود

    برای مثال شما متن زیر را کاملا و بدون تغییر از سایت سرورپارس کپی کردید و حتی نام شرکت سرور پارس را داخل سایتتون تغییر ندادید
    هاست لینوکس سرورپارس هاست کاملی برای میزبانی وب سایت هایی بوده که تکنولوژی آن ها بر اساس PHP و یا html بنا نهاده شده،سرعت بالا،قیمت مناسب،پایگاه داده های نامحدود از ویژگی های بارز این هاست لینوکس می باشد،در صورتی که از CMS های متن باز مانند جوملا ،ورد پرس،نیوک و… به زبان های PHP و یا CGI و Perl استفاده میکنید ما این هاست لینوکس را به شما پیشنهاد می کنیم.
    در صورتی که در حال حاضر از سرویس دهنده هاست خود راضی نیستید ما اطلاعات شما را به صورت رایگان به این هاست منتقل می کنیم
    خب دوست گرامی زمانی که فروشنده قوانین و توضیحات محصولاتش را از سایت های دیگه کپی کنه صد درصد دچار چنین مشکلاتی میشه

    پس به نظر من قبل از ارائه سرویس بهتره با دقت رو سایت و قوانین خودتون کار کنید و بعد سرویس بدید
    تشکر
    ویرایش توسط emperatoor73 : June 14th, 2018 در ساعت 00:07


    آی ویولن | سایت تخصصی آموزش ویولن


  2. تعداد تشکر ها ازemperatoor73 به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #22
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    215
    تشکر تشکر کرده 
    524
    تشکر تشکر شده 
    1,363
    تشکر شده در
    624 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال ویژه در خصوص افراد مبتدی که سرویس از ما تهیه میکنند !!!!!!!

    خوب وقتی مشتری انتظاری داره که نباید داشته باشه بگید انجام نمیدیم.
    آخرش چی؟ جمع می کنه میره دیگه.
    دیگه تاپیک زدن در مورد این که چرا مشتری اینطوریه اونطوریه نداره که!.

    فروشنده ای که انتظار داره همه کاربران و خریدار ها درک درستی از نحوه سرویس دهی شرکت ها داشته باشند هیچ فرقی با همون مشتری که خود شما توصیف کردید نمی کنه ها!
    یک خریدار یک سری انتظار ها از سرویس دهنده داره. شما هم به عنوان فروشنده تصمیم میگیرید یک سری از انتظار هایی که تو بازار وجود داره رو جواب بدید. در نتیجه وظیفه دارید این چهارچوبی رو که در نظر دارید مشخص کنید تا کاربر قبل از خرید از اون اطلاع پیدا کنه. حالا نمیتونید انتظار داشته باشید تمام خریداران انتظاراتشون دقیقا مثل انتظار هایی باشه که شما تصمیم به پاسخ دادن گرفتید باشه. این وسط هم همیشه مشتری هایی هستند که شرایط رو مطالعه نکردند یا درک درستی نداره که کافیه شما تو همون تیکت اول پاسخ بدید که بر اساس شرایط ذکر شده امکان پاسخ گویی به این نیاز شما چه به صورت رایگان یا غیر رایگان وجود نداره یا مثلا با فلان مقدار هزینه قابل انجام هست. حالا یا کاربر شاکی میشه میره یا میمونه. شما هم بر اساس همین فیدبک ها و شرایط تصمیم میگیرید در ادامه راه سیاست شرکت رو تغییر بدید و انتظار جدیدی رو هم براورده کنید یا نه.

    در هر صورت انتظار این که همه کاربر ها دقیقا بدونن چی به چیه اصلا انتظار منطقی ای نیست. نه تنها در ایران بلکه در خارج هم همین شرایط ممکن هست پیش بیاد

  5. تعداد تشکر ها از navid2zp به دلیل پست مفید


  6. #23
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jul 2017
    نوشته ها
    201
    تشکر تشکر کرده 
    50
    تشکر تشکر شده 
    382
    تشکر شده در
    251 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال ویژه در خصوص افراد مبتدی که سرویس از ما تهیه میکنند !!!!!!!

    همیشه حق با مشتریه!چون منبع درامدت از اونه وگرنه سایتتو ببند برو پیه کاره دیگه
    واس این کارم یا بهش توضیح بده یا دیدی بلد نیست
    1 یه بخش وبلاگ بساز سایتت و اموزشایی بزار عین اذرانلاین --- > https://azaronline.com/blog
    2 بسته بزار پشتیبانی مثلا سی تومن بیست تومن مشتری بخره بعد پرداخت فاکتور کارشو انجام بده
    3 حرصم نخور تو جونی هممون پیر شدیم بدتر نکن زندگی ارزش نداره...
    ویرایش توسط gdfire : June 14th, 2018 در ساعت 00:27

  7. تعداد تشکر ها از gdfire به دلیل پست مفید


  8. #24
    عضو انجمن kiavaco آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2017
    محل سکونت
    CA , IR
    نوشته ها
    306
    تشکر تشکر کرده 
    437
    تشکر تشکر شده 
    421
    تشکر شده در
    313 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال ویژه در خصوص افراد مبتدی که سرویس از ما تهیه میکنند !!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط gdfire نمایش پست ها
    همیشه حق با مشتریه!چون منبع درامدت از اونه وگرنه سایتتو ببند برو پیه کاره دیگه
    واس این کارم یا بهش توضیح بده یا دیدی بلد نیست
    1 یه بخش وبلاگ بساز سایتت و اموزشایی بزار عین اذرانلاین --- > https://azaronline.com/blog
    2 بسته بزار پشتیبانی مثلا سی تومن بیست تومن مشتری بخره بعد پرداخت فاکتور کارشو انجام بده
    3 حرصم نخور تو جونی هممون پیر شدیم بدتر نکن زندگی ارزش نداره...

    همیشه اصولا حق با مشتری نیست بنا نیست بخاطر پول حق رو به مشتری بدیم . درسته مشتری مداریه ولی هرکسی بستگی به میزانش حق داره اگر بنا باشه حق بهش بدیم و هی ایراد بگیره بهتره مشتری دیگری بگیریم بهتره تا اون فرد بنابراین بنده همیشه حق رو با مشتری نمیگیرم متاسفانه توی جامعه ما این باب شده و مشتری فکر میکنه حق باهاش هست و حتی این باعث شده قوانین سایت هم نگاه نکنه لذا باعث اینجور مسائل میشه که مجبوریم دست به دامن دوستان بشیم برای همفکری

    در هر صورت بازم ممنون از نظرتون در خصوص وبلاگ بله درست میگید

    - - - Updated - - -

    در خصوص اینکه پشتیبانی بفروشیم ماهم بهشون گفتیم 50 تومان میگیریم مشکل رو رفع میکنیم اما متاسفانه درخواستشون اینه رایگان انجام بدیم خوب این صحیح نیست
    Network Security Specialist
    شرکت انتقال داده آوا سامانه ( کیاوا ) به شماره ثبت : ۵۴۹۷۹۲ - مسئولیت محدود
    Telegram | Website

  9. #25
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    محل سکونت
    Neverland
    نوشته ها
    3,019
    تشکر تشکر کرده 
    1,897
    تشکر تشکر شده 
    8,821
    تشکر شده در
    4,186 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال ویژه در خصوص افراد مبتدی که سرویس از ما تهیه میکنند !!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط kiavaco نمایش پست ها
    در خصوص اینکه پشتیبانی بفروشیم ماهم بهشون گفتیم 50 تومان میگیریم مشکل رو رفع میکنیم اما متاسفانه درخواستشون اینه رایگان انجام بدیم خوب این صحیح نیست
    انجام ندید خوب براشون ...

    اگه خواستن پول بدن و انجام بدید

    اگه نخواستن به سلامت!

  10. تعداد تشکر ها از1eng.ir به دلیل پست مفید


  11. #26
    عضو انجمن my-host.site آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2018
    محل سکونت
    ایران ، آذربایجانشرقی ، تبریز ، نصف راه ، پشت آتشنشانی
    نوشته ها
    156
    تشکر تشکر کرده 
    53
    تشکر تشکر شده 
    121
    تشکر شده در
    100 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال ویژه در خصوص افراد مبتدی که سرویس از ما تهیه میکنند !!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط gdfire نمایش پست ها
    همیشه حق با مشتریه!چون منبع درامدت از اونه وگرنه سایتتو ببند برو پیه کاره دیگه
    واس این کارم یا بهش توضیح بده یا دیدی بلد نیست
    1 یه بخش وبلاگ بساز سایتت و اموزشایی بزار عین اذرانلاین --- > https://azaronline.com/blog
    2 بسته بزار پشتیبانی مثلا سی تومن بیست تومن مشتری بخره بعد پرداخت فاکتور کارشو انجام بده
    3 حرصم نخور تو جونی هممون پیر شدیم بدتر نکن زندگی ارزش نداره...
    حق با مشتری زمانی درسته که پایبند قوانین باشن . در ثانی اون جمله حق با مشتری مال ۲۰ ۳۰ سال پیشه

    حالا میری از داروخانه چیزی میخری میبری پس میدی میگیرن دوباره؟ کجا گفتن حق با مشتریه و عمل کردن؟

    در ثانی قرار باشه همه چیز منبع در آمد باشه خب بریم سراغ خرید و فروش ارز

    اصولا در مواقعی که مشتری هایی امثال اهم میان چند غازی پول سرویس میدن انتظار دارن کل مسئولیت و غیره هم با سرویس دهنده باشد

    من کلا با نظر شخصی شما مخالفم

  12. تعداد تشکر ها از my-host.site به دلیل پست مفید


  13. #27
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2015
    نوشته ها
    25
    تشکر تشکر کرده 
    9
    تشکر تشکر شده 
    9
    تشکر شده در
    9 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال ویژه در خصوص افراد مبتدی که سرویس از ما تهیه میکنند !!!!!!!

    ببخشداآآ الان مشکل کلمات املایی است ؟یا واقعیت های که گفتم خوشتان نیامد ؟

    مورد دوم که در ادمه من متوجه نشدم و خیلی دوست دارم بدونم
    من یک سایت و.. دارم منتثل می کنم به یک سرویس دهنده دیگر _ الان اون سایت من بالا نیاد و مدیر سرور هم بفر مایند مشکل ما نیست ، این جا حق با مشتری نیست ؟؟
    همیشه حق با مشتری است و به نظر کسانی هم که حوصله ندارند بروند شغل دیگر انتخاب کنند
    باید دقت کنند جه شغلی انتخاب می کنند و مشکلات و ترفندو کارشون هم باید کاملا اشنا باشند ، هزار و یک مشکل در این شغل پیش می اسد و باید اگاهی و علم کافی در این مرود داشته باشند
    شما هزینه را انتخاب کردید و خریدار هم طبق اون خرید کرده است ، برای فلان فروش .. خدمات نمی دهم اشتباه است .
    البته همینکه بفهمیم اینجا ایران است و این موارد بعید نیست ،شهری می روی برای خرید یک شلوار و روسری و... ده تا جنس می بینی اخرشخرید نمی کنی با احترام از مغازه بیرون می ایید و موردی هم است اولی را نگاه می کنی دومی را دیدن فروشنده صداش در میاد . ته هر دو مشخص است ،تعدادی توقع دارند پول بدهند / التماس هم بکنند اخرش بدهکار هم بشوند. این دیکتاوری در کار است .
    شخصا محصولی انتخاب می کنم و تمام پشتیبانی هم انجام می دهم ممنون هم هستم از من خرید کردنند. کلا تو فکر اینم خدمات بیشتری بابت خریداشون اضافه کنم که مجدد ازم خرید کنند به نوعی فروشنده محتاج خریدار استو باید ازش هم ممنون باشد ، یک هفته کسی ازتون خرید نکنه متوجه می شوید که همیشه حق با مشتری است .
    ویرایش توسط sarac110 : June 14th, 2018 در ساعت 23:01 دلیل: تکمیل

  14. #28
    عضو انجمن my-host.site آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2018
    محل سکونت
    ایران ، آذربایجانشرقی ، تبریز ، نصف راه ، پشت آتشنشانی
    نوشته ها
    156
    تشکر تشکر کرده 
    53
    تشکر تشکر شده 
    121
    تشکر شده در
    100 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال ویژه در خصوص افراد مبتدی که سرویس از ما تهیه میکنند !!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط sarac110 نمایش پست ها
    ببخشداآآ الان مشکل کلمات املایی است ؟یا واقعیت های که گفتم خوشتان نیامد ؟

    مورد دوم که در ادمه من متوجه نشدم و خیلی دوست دارم بدونم
    من یک سایت و.. دارم منتثل می کنم به یک سرویس دهنده دیگر _ الان اون سایت من بالا نیاد و مدیر سرور هم بفر مایند مشکل ما نیست ، این جا حق با مشتری نیست ؟؟
    همیشه حق با مشتری است و به نظر کسانی هم که حوصله ندارند بروند شغل دیگر انتخاب کنند
    باید دقت کنند جه شغلی انتخاب می کنند و مشکلات و ترفندو کارشون هم باید کاملا اشنا باشند ، هزار و یک مشکل در این شغل پیش می اسد و باید اگاهی و علم کافی در این مرود داشته باشند
    شما هزینه را انتخاب کردید و خریدار هم طبق اون خرید کرده است ، برای فلان فروش .. خدمات نمی دهم اشتباه است .
    البته همینکه بفهمیم اینجا ایران است و این موارد بعید نیست ،شهری می روی برای خرید یک شلوار و روسری و... ده تا جنس می بینی اخرشخرید نمی کنی با احترام از مغازه بیرون می ایید و موردی هم است اولی را نگاه می کنی دومی را دیدن فروشنده صداش در میاد . ته هر دو مشخص است ،تعدادی توقع دارند پول بدهند / التماس هم بکنند اخرش بدهکار هم بشوند. این دیکتاوری در کار است .
    شخصا محصولی انتخاب می کنم و تمام پشتیبانی هم انجام می دهم ممنون هم هستم از من خرید کردنند. کلا تو فکر اینم خدمات بیشتری بابت خریداشون اضافه کنم که مجدد ازم خرید کنند به نوعی فروشنده محتاج خریدار استو باید ازش هم ممنون باشد ، یک هفته کسی ازتون خرید نکنه متوجه می شوید که همیشه حق با مشتری است .

    1- انتقال سایت وظیفه هاستینگ نیست مگر اینکه قبل خرید یا بعدش هماهنگی داشته باشید و سرویس دهنده قبول کنه

    ۲- تجربه کافی در زمینه وب مستری ندارید می تونین برین سراغ تفریحات دیگه و اگر هم مشکلی داشته باشید باید بدونید مشکل حتما از سمت سرور هست که در اینصورت نبایستی هر مشکلی بود مستقیما به سرویس دهنده بگید.

    3- اینجا مغازه نیست و شما مشتری نیستین ، الزاماَ بایستی به حقوق سایرین احترام بگذارید

    ۴- اگه کسی بهتون التماس کرد از من سرویس بگیرید باب میل خودتونه کسی رو متهم جلوه ندید

    ۵- در صورت خرید مجدد یا همون تمدید راضی نیستین سرویس دهنده تون رو تغییر بدید.

    ۶- اگر محتاج مشتریانی امثال شما هستند یا هستیم به درک !‌ می تونین از جایی بخرین که کلا هرچی می خواهید انجام بده

    در آخرم فک کنم شما ۱٪ هم عملکرد و سیاست های کاری وب مستران اطلاعی ندارید . باید خدارو هم شکر کنید در این وضع اقتصادی همیشه دسترسی به فناوری در زمینه آیتی دارید که اینم ثمره همکاران عزیزی هست که امثال شما بدهکارشون می کنین

    -->نوع نظر: کاملا انتقادی<--

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: December 9th, 2017, 16:15
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: June 13th, 2017, 23:23
  3. سوال در خصوص راه اندازی سیستم اشتراک ویژه
    توسط ldda company در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: June 12th, 2017, 03:38
  4. فروش ویژه سورس تلگرام مخصوص اندروید استودیو
    توسط pc.rootall در انجمن فروش انواع اسکریپت،سیستم عامل،نرم افزار و ..
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: January 25th, 2017, 11:04
  5. سوال در خصوص verify سرویس godaddy
    توسط alirayaneh در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: October 22nd, 2015, 23:07

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •