واقعا ادم با خودش تعجب میکنه ، شخمی ترین درگیری هایی که تو زندگیتون میتونین باهاش روبرو بشید همین سرو کله زدن با بخش پشتیبانی شرکت هاست .
من مشکل Timeout داشتم در اسیاتک شدید ، با پشتیبانی تماس گرفتم بنده خدا سه ساعت باهاش سر و کله زدم فقط یک کلام میگفت DNS ست کن همه چی درست میشه .
اصلا مشکل چیز دیگه ای بوده من رفتم تحقیق کردم فهمیدم اصلا مرکز مخابراتی سیم کشی هاش به طوری هست که توانایی حتی کشش ۸ مگ اینترنت رو نداره . حتی سیم منزل رو من اوکی کردم همه چی حل کردم
بازم به شدت کیفیت اینترنت ....
باور کنید هر مشکل فنی داشته باشه اینترنتتون زنگ میزنید میگن DNS ثبت کنید.
من با این که شاتل خیلی بعد تعریف میکنن ازش من دوستام اکثرا راضی هستن.
من هم مخابرات دارم هم اسیاتک .
کیفیت خدمات مخابرات رو ترجیه میدم . شاید حالا در شهر من اینطور باشه .
قضاوت با خودتون ولی در هر شهری هستید سراغ اسیاتک نرید.
بابت تخلیه اگر اذیتتون میکنن میتونید شکایت کنید زنگ بزنید ۱۹۵ تلفنی یا به سایت وزارت ارتباطات مراجعه کنید .
https://195.ict.gov.ir/
زنگ میزنن التماس میکنن