این مشکل رو بنده فقط روی سرورهای با سی پیوی core i7 950 دیدم.
که با درخواست به پشتیبانی حل میکنند یا کلا سی پیو رو براتون 920 یا 930 میزنند مشکلتون حل میشه.
سعی کنید همیشه یک اسکرین شات از مشکل به همراه توضیح کامل براشون ارسال کنید در اسرغ وقت مشکل رو حل میکنند ، هتزنر یک پشتیبانی کاملا مودب داره و هیچ دیر کرد در پاسخ ندارند ، مگر اینکه نتونید منظورتون رو درست بیان کنید و ایمیل رو هی مجدد باز کنید ، با یک درخواست کامل سریع حل میکنند.
بنده چند بار این اتفاق افتاده و با یک ایمیل ساده مشکل رو حل کردند.