با سلام
گفته های دوستمان مورد تایید میباشد .
معمولا وریفای افراد در این مراکز باید بصورت حضوری یا ورفای غیر حضوری باشد .
در مورد اول ، مشتری به باجه یا مرکز سرویس دهنده مراجعه کرده و سپس با ورفای اطلاعات هویتی و ست شدن یک اکانت برای دیوایس خاص نسبت به فعال سازی اقدام میشود .
2-ورفای بصورت غیر حضوری و فقط استعلام شماره تماس و یا کد تایید sms ی به مشتری ارسال شده و سپس خدمات رایگان از طرف سرویس دهنده ارایه میشود .
برابر قوانین مسولیت اولیه با سرویس دهنده بوده و درصورتی که لاگ و اطلاعات مثبت از کاربر ثالث ارایه کند با توجه به عدم وجود بزه ، مشکل احتمالا رفع خواهد شد.
قوانین ارایه خدمات در کشور ما ،متاسفانه بسیار ابتدایی نوشته و تصویب شده است .
همین مشکل را سرویس دهندگانی مانند سروش و ... باهاش هر روز گریبان گیر هستند . ( حتی اگر دستگاه حکومتی بخواهد با نرمش با این سرویس دهندگان برخورد کنند )