لطف با مدرک صبحت کنید دوست عزیز
سرویس های ما هیچ مشکلی ندارند
2سال پیش تا الان خیلی چیز ها تغییر کرده
وقتی الان سرویسی ندارید در مورد 2سال پیش هم نظر ندید
- - - Updated - - -
تمام این چیز هایی که شما میگید رو ما خیلی بهتر از شما میدونیم دوست عزیز
ولی با مشتری ای که به خاطر مسائل مالی خودش میاد دروغ میگه و مارو تخریب میکنه تحت هیچ شرایطی نمیتونیم خوب برخورد کنیم
ما فقط 2بار تغییر ایپی داشتیم در طول کل مدت سرویس دهیمون
یکبار سرویس های هلند و یکبار هم سرویس های آلمان
غیر از این هیچ تغییر ایپی ای نداشتیم ، مشکلی هم بابت قطعی تحت هیچ شرایطی روی سرور های اختصاصی خودمون نداشتیم
به شما هم میگم دوست عزیز از تجربیات خودتون بگید نه همک ارتون که هیچ اطلاعی ندارید از وی پی اس بابت چه جیزی داشته استفاده میکرده و چگونه استفاده میکرده
- - - Updated - - -
در مورد آپتایم هم عکس زیر از وی سنتر رو میزارم
سرور های اختصاصی ما مشکلی نداشتند و نخواهند داشت
بیشتر مشکلات از دسترس خارج شدن سرور های مشتری ( که حدود 10 درصد مشتریان گذشته بودن و مشکل ساز بودند ) به خاطر گذاشتن پسورد ضعیف - عدم بروز رسانی سیستم عامل - رعایت نکردن موارد امنیتی بوده
سرور های ما از سال گذشته تغییراتی دادیم ( بروز رسانی سخت افزار و بروز رسانی های نرم افزاری - این ها منجر به تغییر ایپی نشده است ! ) تغییر یا مشکلی نداشته اند !
سرور هایی که در عکس زیر 100 روز هم آپتایم دارند سرور های جدید هستند .
ویرایش توسط alfavps.com : February 14th, 2018 در ساعت 12:03
داده پردازان اینترنت دوریس با مسئولیت محدود | شماره ثبت : ۴۵۰۵۹۱ | دوریس وب https://www.doris.host
به کانال رسمی دوریس وب در تلگرام بپیوندید: https://t.me/dorisweb
دقیقاً توی ۴ ماه ۳ بار تغییر آیپی داشتید!
از میز بغل دستی خودم در این حد خبر دارم که!
اینقدر هم سوادش بالاتر از من و شما بود که بلد باشه با سرور مجازی کار کنه و یه کانفیگ آیپی بلد باشه!
گند نزنه به سرور اصلی شما که مجبور بشید سیستم عامل سرور مجازی ایشون رو با تغییر آیپی و دریافت هزینه انجام بدید!!!
اصلاً شما سرویس دهیتون عالی، مشتریهاتون همشون بخاطر ۲ هزار تومان بالاتر پایینتر طلبکارن، بد صحبت میکنن، شعور اجتماعی ندارن. (منم مشتری)
برخورد صحیح با مشتری رو یاد بگیرید بزرگوار ...
شاید کمکتون کنه که به دروغ گویی متهم نشیم :-)
همکارتون هم الان تو کار تولید جواهره ...
بگذریم ...
ما مشتریا همه بدیم
شما خوب باشید![]()
ویرایش توسط 1eng.ir : February 14th, 2018 در ساعت 12:21
کارمندی که شما صحبت میکند که الان توی کار جواهر هست 1سال 5 ماه هست از ما جدا شده دوست عزیز
قبلا مشکلاتی داشتیم ، بابت درخواسته های زیاد تعویض سیستم عامل الان هم هزینه دریافت میشه
و بابت خیلی از چیز های دیگر هزینه دریافت میکنیم
تغییرات ایپی هم فقط 2بار در صول 5 سال سرویس دهی داشتیم
به هرحال وقتی خودتون تجربه ای نداشتید لطف کنید پست نزارید و پست هایتخریب آمیرتون رو پاک کنید
کاری که همه وارد هستیم تخریب دیگران هست
این همکارتون هم توی تولید اسپم و خرابکاری تجربه و علم زیادی داشتند
عکسی هم که فرستادید به خاطر ارسال اسپم ایپی توسط دیتاسنتر بلاک شده
و باز هم میگم وقتی خودتون تجربه ای ندارید پست نزاریدhttps://sedayevakil.com/%D8%A8%D8%A7...%88%D8%B1.html
و در مورد جرم نشر اکاذیب هم کمی سرچ کنید
داده پردازان اینترنت دوریس با مسئولیت محدود | شماره ثبت : ۴۵۰۵۹۱ | دوریس وب https://www.doris.host
به کانال رسمی دوریس وب در تلگرام بپیوندید: https://t.me/dorisweb
از کی تا حالا یه آیپی رو فقط به یه یوزر میدید؟
این اسکرین شات برای نوامبر ۲۰۱۶ هست، ۵-۶ ماه بعد از اینکه سرویس رو کنسل کردن
در مورد نشر اکاذیب هم لطف بفرمایید شکایتتون رو تنظیم کنید، صورتجلسه رو برام ایمیل کنید تا با مدارک مستند از زمان سرویس مزاحم وقت جنابعالی بشیم.
engfakhraei at gmail
توی تلگرام هم ریپورت و بلاک شدید.
روز خوش![]()
داده پردازان اینترنت دوریس با مسئولیت محدود | شماره ثبت : ۴۵۰۵۹۱ | دوریس وب https://www.doris.host
به کانال رسمی دوریس وب در تلگرام بپیوندید: https://t.me/dorisweb
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)