۱) نحوه ثبتنام در باشگاه مشتریان شاتل چگونه است؟
هر یک از کاربران شاتل میتوانند با اطلاعات کاربری مایشاتل (شناسه کاربری/کد اشتراک) به باشگاه مشتریان شاتل وارد شوند. اولین ورود کاربر به منزله ثبتنام در باشگاه مشتریان شاتل خواهد بود.
۲) نحوه امتیازدهی به کاربران از لحظه ورود به باشگاه مشتریان شاتل چگونه است؟
همه کاربران با اولین ورود 500 امتیاز به عنوان امتیاز ورود به باشگاه مشتریان شاتل به دست میآورند و به دنبال آن با هر بار خرید از مایشاتل یا نماوا بر اساس جدول کسب امتیاز، امتیازهایی به او اختصاص داده میشود.
۳) کسب امتیاز در باشگاه مشتریان شاتل به چه مفهوم است؟
در ازای استفاده شما از خدمات شاتل، مطابق با جدول مندرج در صفحه «نحوه کسب امتیاز»، امتیازهایی برایتان منظور میشود که قابل خرج کردن در طرحها و پیشنهادهای معرفی شدهی باشگاه مشتریان شاتل هستند.
۴) نحوه کسب امتیاز از نماوا به چه صورت است؟
برای اختصاص امتیاز از نماوا باید کاربر در نماوا با اطلاعات شاتلی ثبتنام کرده باشد تا براساس این اطلاعات امتیاز متناسب با هر خرید به او اختصاص داده شود.
۵) زمان مورد نیاز برای اختصاص امتیاز با خرید از نماوا چه مدت است؟
در نماوا اختصاص امتیاز لحظهای است و بلافاصله پس از هر خرید، امتیاز مربوط به آن خرید به کاربر اختصاص داده میشود.
۶) آیا به کاربران نماوا که از طریق کارت هدیه، اشتراک تهیه کردهاند، امتیازی تعلق میگیرد؟
خیر، کاربران نماوا تنها در ازای خرید اشتراک به صورت آنلاین یا از طریق اعتبار امتیاز کسب میکنند و در صورتیکه از طریق کارت هدیه اشتراک خود را تهیه کرده باشند، امتیازی به آنها اختصاص داده نخواهد شد.
۷) زمان مورد نیاز برای اختصاص امتیاز در مایشاتل چه مدت است؟
اختصاص امتیاز در مایشاتل پس از ۴۸ ساعت انجام میشود و کاربر ۴۸ ساعت پس از خرید در مایشاتل امتیاز خود را در باشگاه مشتریان شاتل مشاهده خواهد کرد.
۸) چگونه میتوان از اشتراک نماوای خریداری شده از طریق باشگاه مشتریان شاتل استفاده کرد؟
اگر با استفاده از امتیازهای کسب شده خود یک اشتراک نماوا از باشگاه مشتریان شاتل خریداری کرده باشید، برای استفاده از این سرویس یک کد فعالسازی به شما اختصاص داده میشود. شما باید پس از ورود به سایت نماوا از طریق منوی اصلی و گزینه «کارت هدیه»، این کد را در ردیف «ورود کد کارت هدیه» وارد و اشتراک خود را فعال کنید.
۹) نحوه استفاده از طرحهای مایشاتلی خریداری شده از طریق باشگاه مشتریان شاتل چگونه است؟
با خرید طرحهای سایت مایشاتل در باشگاه مشتریان شاتل یک کد فعالسازی به شما اختصاص داده میشود. پس از آن میتوانید وارد حساب کاربری خود در وبسایت «مایشاتل» شوید و از طریق منوی «خدمات مشترکین» و گزینه «کد تخفیف»، این کد را وارد کنید تا طرح مورد نظر برایتان فعال شود.
۱۰) آیا به فعالیتهایی که قبل از ثبتنام در باشگاه مشتریان شاتل توسط مشتریان انجام شده است، امتیازی تعلق میگیرد؟
کاربران از زمان ثبتنام در باشگاه مشتریان شاتل شروع به کسب امتیار میکنند و برای خریدهایی که پیش از ثبتنام انجام دادهاند، امتیازی اختصاص داده نخواهد شد.
۱۱) آیا دستیابی به امتیازهای تعیین شده دارای محدودیت زمانی است؟
خیر، در حال حاضر محدودیت زمانی برای استفاده از امتیازهای کسب شده وجود ندارد.
۱۲) چهگونه میتوانم کدهای خریداری شدهی قبلی را مشاهده کنم؟
برای مشاهده سابقه کدهای خریداری شده، میتوانید در منوی «خریدهای من» به بخش «کدهای فعالسازی» مراجعه کنید.
۱۳) چهگونه بنهای تخفیف خود را مشاهده کنم؟
از طریق منوی «خریدهای من» و در بخش «بنهای تخفیف» میتوانید بنهای تخفیف اختصاص یافته را مشاهده کنید.
۱۴) کدامبخش از پیشنهادهای ارایه شده در باشگاه مشتریان شاتل از طریق صرف امتیاز و کدام بخش به صورت نقدی قابل استفاده است؟
در باشگاه مشتریان شاتل کلیه پیشنهادهای ارایه شده در بخش خدمات شاتل از طریق صرف امتیاز و سایر پیشنهاد به صورت نقدی قابل خریداری است.
۱۵) چهگونه میتوانم با باشگاه مشتریان شاتل ارتباط برقرار کنم؟
شما میتوانید با مراجعه به بخش پشتیبانی باشگاه مشتریان شاتل از طریق تکمیل فرم ارتباط با ما، پرسشهای خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در زودترین هنگام، درخواستهای شما را بررسی خواهند کرد و از طریق آدرس ایمیلتان به شما پاسخ خواهند گفت.
جهت ثبت نام و دریافت 500 امتیاز ( ۳ گیگابایت ترافیک و یا ۱۵ روز اشتراک نماوا ) کلیک کنید: https://goo.gl/g2Dnci