سلام. من ورژن whmcs رو از 7.3 به 7.4 ارتقا کردم.و مشکلاتی بوجود آمده است/
اول که پس از جواب دادن به هر تیکت یک تایید نیاز می باشد و پس از زدن دکمه reply جواب بصورت مستقیم ارسال نمی شود(راهی برای حذف کردن هست)
و دوم اینکه زمانی یک محصول به پایان می رسد گزینه Status یا وضعیت به suspend و یا مسدود تغییر نمی کند.
و سوم اینکه تیکت را نمی توان به پرسنل دیگر در قسمت Assigned To منتقل کرد/
ایا راهی وجود دارد که به ورزن قبل باز گردانی شود؟بک آپ قبل نیز موجود می باشدولی امکان ریستور وجود ندارد. چون 10 روز گذشته است .و اطلاعات زیادی به سیستم اضافه شده است
whmcs نسخه اصلی می باشد.