سلام
منم امروز مشکل داشتم
ولی پشتبان جواب مناسب نداد
این احرزا کسب و کار هست نه پروفایل
شما ایمیل و تلفن ثابت رو براش احراز کن و مجدد بعدش بفرست برای کارشناس
ببین بعدش باز چی میگن
سلام
منم امروز مشکل داشتم
ولی پشتبان جواب مناسب نداد
این احرزا کسب و کار هست نه پروفایل
شما ایمیل و تلفن ثابت رو براش احراز کن و مجدد بعدش بفرست برای کارشناس
ببین بعدش باز چی میگن
خوب این تا دیروز که نبود و همین شماره فکر کنم تا حالا شش بار احراز شده و ضمنا وارد اون قسمت میشم مینویسه آدرس پست الکترونیک کسب و کار شما تایید شده است ، تلفن مشکلی نیست فردا تو دفتر تایید میکنم ولی برای آدرس چیکار کنم ؟
این کد را از کجا بگیرم ؟به منظور تایید صحت، کد ارسال شده به آدرس پستی خود را (.... ) در کادر زیر وارد کرده وسپس دکمه ارسال را بزنید
agar gül bağdan ayrilsa;bulutlar dağdan ayrilsa ;manin istakli AZARBAYJAN, IRANdan ayrilmaz...
امروز پشتیبان به من میگفت که قراره کلا احراز پستی برداشته بشه طی چند روز آینده
مجبوریم صبر کنیم
چاره ای جز این نیست
ساماندهی خیلی بهتر عمل میکنن،ولی اینا غیر متخصص هستن
حتی تیکت ها هم عرضه جواب دادن ندارن
ویرایش توسط iraniam2000 : February 5th, 2018 در ساعت 16:09
agar gül bağdan ayrilsa;bulutlar dağdan ayrilsa ;manin istakli AZARBAYJAN, IRANdan ayrilmaz...
کد از طریق پست برای آدرس پستی شما ارسال میشه که باید دریافت کنید و کدش رو وارد کنید .
شما که تازه اقدام به دریافت نماد کردید باید قسمت احراز رو کاملا انجام بدید . این موارد ربطی به نادانی اینماد و غیره ندارد ، تمام این مراحل توسط همه دارندگان نماد طی شده .
- - - Updated - - -
شما کد احراز تلفن رو وارد کردید این مورد برای ما هم پیش اومده ولی مشکل ایشون کد احراز آدرس کسب و کار هستش
- - - Updated - - -
احراز پستی از زمان راه اندازی سامانه جدید برداشته شده . فقط برای کسانی که تازه نماد گرفتن یا تغییر آدرس انجام میدن باید احراز انجام بشه .
- - - Updated - - -
قسمتی که شما نشون میدید برای احراز اطلاعات فردی شماست . در سامانه نماد برای احراز اطلاعات 2 قسمت وجود داره یکی فردی و یکی مربوط به کسب و کار . این قسمت مربوط به احراز فردی هستش جهت احراز کسب و کار باید از همان قسمت کسب و کار > مدبریت کسب و کار > احراز اطلاعات کسب و کار اقدام کنید .
برای احراز آدرس هم باید منتظر نامه پستی باشید .
مجموعه هاستینگ (آی آر سرور) || از سال 1389 تاکنون
دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت (نماد اعتماد از سال 1392)
Tel : 013-42580909 || Telegram : @IrServerCo
ممنون ولی فکر کنم اصلا نخوندید چی گفتم
من چهار ماه قبل درخواست دادم که یک لینک برای پرداخت دادن ولی بعد از اون سایت اونها دچار مشکل شد و دو ماه بعد مراحل احراز هویتی برا دوباره برای دامنه درخواست کردند
بعد از اون یک تعهدنامه دادن که باید تایید امضا میشد و از طریق پست ارسال میشد و درست فردای ارسال پست مجددا صفحه درخواست تغییر کرد و مجددا درخواست تایید ایمیل و تلفن ثابت و آدرس پستی کرد
الان هم دارم تلفن ثابت را هر چی کدش را طبق دستور وارد میکنم اعلام میکنه اشتباه هست و سیستم اونها مشکل داره و حالا ماندم کی میخوان سیستم تایید تلفن ثابت را درست کنند ؟
کی به قول شما قرار هست اون کد را بفرستند ؟
این موارد هم تازه تغییر کردن و حتی برای دامنه دومی که درخواست داده بودم و تو مرحله دریافت تعهدنامه بود هم تغییر کرده و الان به این مرحله برگشته
تو صفحه اول هم دامنه سه روز دارای نماد و تایید شده نشان میده ولی نمیتونم کد را دریافت کنم
راستی من هم قبلا نماد برای دامنه دیگه گرفته بودم و اون زمان فکر کنم سایت اونها دست یک تیم دیگه بود و ظرف کمتر از ده روز نماد را بهمون دادن که دو ماه دیگه اواخر فرودین زمان تمدیدش هست و از الان ماندم باید چیکار بکنم ؟
ویرایش توسط iraniam2000 : February 5th, 2018 در ساعت 19:41
agar gül bağdan ayrilsa;bulutlar dağdan ayrilsa ;manin istakli AZARBAYJAN, IRANdan ayrilmaz...
دوست عزیز شما اینجوری مشکلتون حل نمیشه . صبح با شماره 85194747-021 داخلی 2 تماس بگیرید مشکلتون رو شرح بدید تا کارشناس به بخش مربوطش ارجاع بده . این سری ما نمادمون رو همینجوری تمدید کردیم . 15 روز منتظر تمدید بودیم بعد از 15 روز تماس گرفتیم گفتن امروز نهایتا فردا تمدید میشه که دقیقا همونطور هم شد .
تماس بگیرید حتما نتیجه میگیرید
مجموعه هاستینگ (آی آر سرور) || از سال 1389 تاکنون
دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت (نماد اعتماد از سال 1392)
Tel : 013-42580909 || Telegram : @IrServerCo
ممنون
دقیقا الان این شد کمک و فردا اول صبح با شماره مذکور تماس میگیرم
ضمنا تیکت زدم و یک متن پیش نویس را برای تمام تیکت هام فرستادن و اصلا هم به اون چیزی که گفتم توجه نکردن
پاسخ تمام تیکت ها این متن را در جواب ارسال کردن
این تیکت های من به اونهاست
آقا این شماره من تایید شده دوباره تایید میخواید مهم نیست ده بار زنگ زدم و شماره را وارد کردم ولی باز میگه کد تایید شما اشتباه است تز دست شما مردم چیکار باید بکنند ؟
و تیکت دوم
سلام وقت بخیر و خسته نباشید دوستان بنده تمام مراحل را طی کردم و حتی اون گواهی امضا را ارسال کردم و تایید هم شده ولی وارد صفحه کسب و کار که شدم دیدم مجددا به شکل احراز هویت در اومده ! بنده چند بار باید احراز هویت بشم ؟ بعد تو همان گواهی امضا همه چیز را تو دفترخانه از ما گرفتن و دیگه چه نیازی به تایید موارد به صورت مکرر هست ؟ واقعا انسانی نیست که این همه ما را اذیت میکنید و یکی مثل بنده الان با وجود تایید نمیدانم از کجا باید نماد تایید شده خودم را دریافت کنم از بابت زحمات شما سپاسگزارم و امیدوارم عنایت بفرمایید و کمتر سنگ جلو پای کسب و کارهای حلال بیاندازید یا علی
با سلام و احترام، ضمن عذرخواهي از تاخير پيش آمده، لطفا موارد ذيل را بررسي فرماييد و درصورت حل نشدن مشکل اقدام به ارسال مجدد تيکت نماييد: 1) براي تغيير آدرس کسب و کار از طريق منوي "مديريت کسب و کار، احراز اطلاعات" يا "مديريت کسب و کار، ويرايش اطلاعات کسب و کار" اقدام فرماييد. 2) براي تغيير اطلاعات تماس فردي از طريق منوي "تکميل اطلاعات، ويرايش اطلاعات" اقدام فرماييد. 3) براي تغيير اطلاعات آدرس شرکت يا مديرعامل از طريق منوي "تکميل اطلاعات، تکميل فرم اطلاعات" اقدام فرماييد. 4) براي تغيير اطلاعات کسب و کار(ايميل، تلفن و آدرس) از طريق منوي "مديريت کسب و کار، احراز اطلاعات" يا "مديريت کسب و کار، ويرايش اطلاعات کسب و کار" اقدام فرماييد. 5) در تکميل فرم اطلاعات درصورت مشاهده پيام "استعلام اطلاعات هويتي با خطا مواجه شد"، چند ساعت بعد مجددا سعي نماييد. 6)درصورت عدم احراز تلفن ثابت و موبايل، چند ساعت بعد مجددا سعي نماييد. 7) در تکميل فرم اطلاعات، مشخصات بايد دقيقا برابر کارت ملي باشد (املاي حروف، فاصله و ...). قبل از هر بار کليک روي دکمه ثبت، تمامي موارد را بررسي نماييد و درصورت مغايرت ويرايش کنيد. 8) بعد از مشاهده وضعيت اعلام نقص، درصورت برطرف کردن موارد اعلام شده حتما دکمه "ارسال جهت بررسي کارشناس" را کليک نماييد در غير اينصورت امکان بررسي پرونده شما وجود ندارد. 9) درصورتيکه صلاحيت صاحب کسب و کار بوسيله پليس اماکن رد شده باشد، قادر به دريافت کد نماد نمي باشيد و اگر قبلا اين کد را دريافت نموده ايد نيز لوگوي نماد در سايت شما نمايش داده نمي شود و تعليق مي گردد که دراينصورت بايد ازطريق ارسال تيکت فرجام خواهي اقدام نماييد. 10) احراز آدرس بصورت سيستمي انجام خواهد شد و تا اطلاع ثانوي کد به آدرس شما ارسال نمي گردد. 11) گزينه تمديد نماد، يک ماه قبل از انقضاي نماد در پنل شما فعال مي گردد. 12) علت عدم تاييد مدارک فيزيکي در رويدادهاي پرونده قابل مشاهده است. 13) کليه درخواستهاي تمديد دريافت شده است و به ترتيب ارسال درحال بررسي مي باشد.
ویرایش توسط iraniam2000 : February 5th, 2018 در ساعت 23:21
agar gül bağdan ayrilsa;bulutlar dağdan ayrilsa ;manin istakli AZARBAYJAN, IRANdan ayrilmaz...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)