نقل قول نوشته اصلی توسط قزوین هاست نمایش پست ها
سلام
فکر می کنم شما هنوز متوجه موضوع نشدید. اعطای نمایندگی فروش adsl
خودشون رو چطوری به دردسر بکشونند؟ با فروش adsl و دریافت پورسانت آنی با هر فروش جدید،تمدید،ترافیک درد سر داره؟ الان نمایندگان شاتل،اسیاتک،پارس انلاین و... خودشون رو به دردسر انداختند؟
لطفا اول فکر بفرمایید بعد بیان کنید.

سایت نمایندگی ما netsabz.ir هست که هنوز در مرحله طراحی و ساخت cms اختصاصی است و لذا جهت سهولت از ادرس کاسپین دیتا استفاده شده است. کاسپین دیتا نماینده فن آوا هست و بسیاری از همین همکاران در اینجا در حال فروش اینترنت فناوا در سراسر کشور من جمله میبد یزد، طبس خراسان جنوبی و... هستند. بدون مشکل

همین طور جهت گسترس فعالیت های شرکت ، بعد از جلسه در هیئت مدیره تصمیم بر آن شد که برای افراد علاقه مند فروش اینترنت ،نمایندگی مبنا را بدهیم که قبل از آن ،نیازمند بررسی بازار می باشد.
یک جور میگین cms اختصاصی انگار قراره مغز هوشمند طراحی کنید ! یک اسکریپت بسیار ساده کمتر از 2 روز زمان بره ...

پس اول خودتون سایتتون رو تکمیل کنید بعد به فکر زیر مجموعه باشید .

دردسر هم بله داره : مرتب کاربر ها تماس میگیرند و ... آخرشم فحش رو به کسی میدند که شما میگین دردسری نمیکشند !

-- CMS در حال طراحیه و ... ::: شما که حالا دارین از دیتالایف انجین استفاده میکنید و گذشته از همه بحث ها این حرف هارو ما ده سال پیش به کاربران - دوستان - مشتریان میزدیم واسه پیچوندن ...


ولی بگذریم فن آوا خودش چی هست که زیر مجموعه زیر مجموعش بخواد ...


در پناه حق .