با سلام
در خصوص مودم باید بگم بعید میدونم هنگ کنه
زمانی که موفق نشید به مدیریت مودم برید یا پیغام آپدیت بهتون بده اونوقت مشکل از مودم هست
اما در خصوص کیفیت خططتون باید بگم مشکل از سیم کشی هست که اینطور کیفیت پایین میده
برای تست و رفع مشکل این موارد رو میتونید بررسی کنید
1-مودم رو به اول ورودی خونه ببرید و تمام داخلیارو قطع کنید و مستقیم وصل کنید به مودم
اگر کیفیت بیشتر شد مشکل داخلی هست ولی اگر همونطور بود باید با یه راه دیگه تست کنید
2-برای راه دیگه تست یه مودم دیگه ترجیحا دی لینک یا غیر از مودم فعلی تست بگیرید
اگر کیفیت بالا رفت با اتصال داخلی این موارد رو روی داخلی هم تست بگیرید
3-اگر غیر از دو راه بالا وضعیت تغییری نداشت مشکل از مرکز هست که باید ارجاع بدید به سرویس دهنده
موفق باشید