با سلام
دوست عزیز که گفته اید:ه اید:
کد:
تی با فیل شکن و تغییر ای پی و ادوانی که گفتید ..اتفاق خاصی نیفتاد...
با آی پی خود شاتل این اتفاق می افتد و در طول شبانه روز ساعاتی به صورت راندم اتقاق می افتد. اگه همیشگی بود که با شکایت مشکل برطرف میشد!

دوست عزیز که گفته اید:
کد:
با عرض سلام
اگر این مشکل واقعا وجود دارد و حل نشده است
لطفا با بنده در ارتباط باشید تا حضوری این مشکل را توضیح دهید.فقط مدارکی برای اثبات این موضوع داشته باشد.
موفق باشید
مشکل فوق همانگونه که دو تصویر ارسال کرده ام واقعا وجود دارد وگرنه چرا باید بیان کنیم!
پشتیبان شاتل در اصفهان هم خودشان مشاهده کرده اند روی سیستم خودشان نه سیستم من!
یعنی در همان ثانیه و لحظه ای که اتقاق می افتد بر روی تمامی شبکه های شاتل هست و مخصوص سایت من نیست و بیشتر سایتهای دیگر هم درگیر هستند یکی از دوستان بر روی سایت دیگه ای مشاهده کرده اند.

- - - Updated - - -

با سلام دوستان گرامی در ساعت 10:40 صبح دوباره تکرار شد!
با پشتبانی اصفهان تماس گرفتم گفتند تیکت کردیم برای تهران هنوز جواب نداده اند!

با پشتبانی آنلاین از طریق پنل با تهران ارتباط برقرار کردم بهشون گفتم الان این دو تا سایت را باز کنید برای شما باز میشه!
بعد با چشم خودش داره میبینه مشکل داره میگه مستندات خودتون را به ایمیل cs@shatel.ir ارسال کنید!
بهش میگم اصفهان براتون فرستاده پیگیری نشده الان من بفرستم کسی جوابگو نیست!

یک هفته هست برای اثبات مشکل شبکه شاتل دارم تماس میگیرم تا حالا چهار تا ویندوز عوض کردم هارد دیسک نوت بوک را عوض کردم که بهشون ثابت کنم!
واقعا متاسفم برای برخی ها که براشون مهم نیست