
نوشته اصلی توسط
vpgroup
با سلام و احترام
دقیقا این صحبت شما درست است. تازه علاوه بر این کار یک چیزی هم به مشتری بدهکار میشویم
مشتری 44 روز از موعد تمدید گذشته پیام داده التماس که آقا حذف نکن و فعلا ندارم تا این هفته نمیتونم بعد از 44 روز اومده میگه بکاپ میخواهم . طبق قرارداد سایت بکاپ فقط به سرویس های فعال ارائه میشود
علاوه بر اینکه سرویس بعد از 44 روز حذف نشده موعدی که خواست تمدید کند 53 درصد تخفیف + یک ماه رایگان خواستم به ایشون بدهم که واقعا ضرر نکنند . آخر سر با فحاشی یک چیز ما بدهکار شدیم به ایشون
متاسفانه این وضع هاستینگ شده . طرف 5 هزار تومان پول میده میخواد تا عمر داری نوکریش رو بکنی . در مورد قوانین عودت وجه درسته بعضی از شرکت ها هزینه های تمدید هم در صورت پشیمانی کاربر عودت میدهند ولی شما دوست عزیز باید به قرارداد سایت هاستینگ مراجعه کنین. در مورد 7 روز ضمانت گارانتی هم که تمامی هاستیگ ها اینکار رو انجام میدهند. کاملا درسته (باز بستگی به قرارداد خود سایت)
موفق باشید