صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 33

موضوع: این کار هاستینگ درسته یا نه؟

  1. #21
    عضو انجمن bakuryu آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    محل سکونت
    TEHRAN
    نوشته ها
    669
    تشکر تشکر کرده 
    226
    تشکر تشکر شده 
    293
    تشکر شده در
    277 پست

    پیش فرض پاسخ : این کار هاستینگ درسته یا نه؟

    دقیقا دوست عزیز

    اینکه حق با مشتری هست صرفا نباید شعار باشه

    البته اگر در راستای منطق باشه
    IRANVPS.ORG
    Tel: (021) 95119886 - Telegram - WhatsApp: (0935) 8382884
    تهران-میدان امام خمینی-پاساژ طبس-طبقه سوم-پ ۳/۴

  2. تعداد تشکر ها از bakuryu به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #22
    عضو انجمن Genral X2 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2016
    محل سکونت
    بوشهر ، تنگستان
    نوشته ها
    142
    تشکر تشکر کرده 
    179
    تشکر تشکر شده 
    209
    تشکر شده در
    164 پست

    پیش فرض پاسخ : این کار هاستینگ درسته یا نه؟

    اصولا باید مبلغ رو برگشت بزنند حالا بعضیا کامل مبلغ رو بعضی ها با احتساب روز های استفاده شده یا .... نمیشه از هر هاستینگی این توقع رو داشت ولی خب یه کار غیر حرفه ای گه بخواهن عودت ندن بنده از mihanwebhost.com چهار سال هاست داشتم سر تمدید برای سال پنجم بعد دو هفته پشیمون شدم درخواست بازگشت وجه کردم که کل مبلغ رو بک دادن به هر حال نمیشه از هر هاستینگی انتظار اینگونه حرکت ها رو داشت
    بزرگترین انجمن گیمینگ ایرانی /// AmazonGame.iR

    -----------------------------------------------------------------------------
    Haj_Milat@

  5. تعداد تشکر ها از Genral X2 به دلیل پست مفید


  6. #23
    عضو انجمن iroo آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2015
    نوشته ها
    561
    تشکر تشکر کرده 
    1,482
    تشکر تشکر شده 
    211
    تشکر شده در
    169 پست

    پیش فرض پاسخ : این کار هاستینگ درسته یا نه؟

    بالاخره تونستم آبتین وب رو راضی بکنم مبلغ رو عودت دادن و همین امروز مبلغ عودت داده شد

    اینه، به نظرم مشتری مداری توی هاستینگ وجود نداره، بله دوستان هم میگن هزینه های سرور و... اما در نهایت مشتری که رایگان سرویس نمی گیره هزینه میده، خدا شاهده مشتری باید به هر ساز هاستینگ برقصه
    انجمن سئو فروم (Https://seoforum.ir)؛ تالار پرسش و پاسخ سئو و دیجیتال مارکتینگ ایران

  7. #24
    عضو انجمن tikweb.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    Safe mode
    نوشته ها
    579
    تشکر تشکر کرده 
    358
    تشکر تشکر شده 
    1,046
    تشکر شده در
    663 پست

    پیش فرض پاسخ : این کار هاستینگ درسته یا نه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط iroo نمایش پست ها
    بالاخره تونستم آبتین وب رو راضی بکنم مبلغ رو عودت دادن و همین امروز مبلغ عودت داده شد

    اینه، به نظرم مشتری مداری توی هاستینگ وجود نداره، بله دوستان هم میگن هزینه های سرور و... اما در نهایت مشتری که رایگان سرویس نمی گیره هزینه میده، خدا شاهده مشتری باید به هر ساز هاستینگ برقصه
    اتفاقا برعکس فعلا که هاستینگ ها در ایران دارن به ساز مشتری میرقصن !
    وقتی داخل قوانین یک هاستینگ به صراحت نوشته شده که بازگشت وجه فقط هفت روز بعد از خرید سرویس ان هم در صورت وجود مشکل هستش دیگه مشتری نباید انتظار دیگه ای داشته باشه
    مشتری که حتی یکبار قوانین رو مطالعه نمیکنه و فکر میکنه همه چیز کشکی و الکی هست ! از این دست مشتریان کم نیستن
    دیتاسنتر به اون بزرگیش چند سال هم باهاشون همکاری کنید کلی هم سرور داشته باشید ازشون بازم ازشون بخواید خلاف قوانین عمل کنن اصلا قبول نمیکنن و بشدت سخت گیرن
    یاد بگیریم به قوانین و شرایط سرویس دهنده های مختلف احترام بزاریم

    هر سرویس دهنده نسبت به شرایط خودش قیمت گذاری و ده ها مورد دیگه رو انجام میده و سرویس دهی میکنه
    موفق باشید
    ویرایش توسط tikweb.ir : December 16th, 2017 در ساعت 10:28
    :: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
    :: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

  8. تعداد تشکر ها ازtikweb.ir به دلیل پست مفید


  9. #25
    عضو انجمن iroo آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2015
    نوشته ها
    561
    تشکر تشکر کرده 
    1,482
    تشکر تشکر شده 
    211
    تشکر شده در
    169 پست

    پیش فرض پاسخ : این کار هاستینگ درسته یا نه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط tikweb.ir نمایش پست ها
    اتفاقا برعکس فعلا که هاستینگ ها دارن به ساز مشتری میرقصن !
    وقتی داخل قوانین یک هاستینگ به صراحت نوشته شده که بازگشت وجه فقط هفت روز بعد از خرید سرویس ان هم در صورت وجود مشکل هستش دیگه مشتری نباید انتظار دیگه ای داشته باشه
    مشتری که حتی یکبار قوانین رو مطالعه نمیکنه و فکر میکنه همه چیز کشکی و الکی هست ! از این دست مشتریان کم نیستن
    دیتاسنتر به اون بزرگیش چند سال هم باهاشون همکاری کنید کلی هم سرور داشته باشید ازشون بازم ازشون بخواید خلاف قوانین عمل کنن اصلا قبول نمیکنن و بشدت سخت گیرن
    یاد بگیریم به قوانین و شرایط سرویس دهنده های مختلف احترام بزاریم

    هر سرویس دهنده نسبت به شرایط خودش قیمت گذاری و ده ها مورد دیگه رو انجام میده و سرویس دهی میکنه
    موفق باشید
    به به جناب تیک وب پر مشغله
    آقا من بعد یک روز درخواست لغو سرویس رو داشتم، کاری بدی کردم؟ واینکه توی قوانین ذکر کردن تا هفت روز عودت امکان پذیر هست
    انجمن سئو فروم (Https://seoforum.ir)؛ تالار پرسش و پاسخ سئو و دیجیتال مارکتینگ ایران

  10. #26
    عضو انجمن vpgroup آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    466
    تشکر تشکر کرده 
    93
    تشکر تشکر شده 
    1,219
    تشکر شده در
    852 پست

    پیش فرض پاسخ : این کار هاستینگ درسته یا نه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط tikweb.ir نمایش پست ها
    اتفاقا برعکس فعلا که هاستینگ ها در ایران دارن به ساز مشتری میرقصن !
    وقتی داخل قوانین یک هاستینگ به صراحت نوشته شده که بازگشت وجه فقط هفت روز بعد از خرید سرویس ان هم در صورت وجود مشکل هستش دیگه مشتری نباید انتظار دیگه ای داشته باشه
    مشتری که حتی یکبار قوانین رو مطالعه نمیکنه و فکر میکنه همه چیز کشکی و الکی هست ! از این دست مشتریان کم نیستن
    دیتاسنتر به اون بزرگیش چند سال هم باهاشون همکاری کنید کلی هم سرور داشته باشید ازشون بازم ازشون بخواید خلاف قوانین عمل کنن اصلا قبول نمیکنن و بشدت سخت گیرن
    یاد بگیریم به قوانین و شرایط سرویس دهنده های مختلف احترام بزاریم

    هر سرویس دهنده نسبت به شرایط خودش قیمت گذاری و ده ها مورد دیگه رو انجام میده و سرویس دهی میکنه
    موفق باشید
    با سلام و احترام

    دقیقا این صحبت شما درست است. تازه علاوه بر این کار یک چیزی هم به مشتری بدهکار میشویم

    مشتری 44 روز از موعد تمدید گذشته پیام داده التماس که آقا حذف نکن و فعلا ندارم تا این هفته نمیتونم بعد از 44 روز اومده میگه بکاپ میخواهم . طبق قرارداد سایت بکاپ فقط به سرویس های فعال ارائه میشود

    علاوه بر اینکه سرویس بعد از 44 روز حذف نشده موعدی که خواست تمدید کند 53 درصد تخفیف + یک ماه رایگان خواستم به ایشون بدهم که واقعا ضرر نکنند . آخر سر با فحاشی یک چیز ما بدهکار شدیم به ایشون

    متاسفانه این وضع هاستینگ شده . طرف 5 هزار تومان پول میده میخواد تا عمر داری نوکریش رو بکنی . در مورد قوانین عودت وجه درسته بعضی از شرکت ها هزینه های تمدید هم در صورت پشیمانی کاربر عودت میدهند ولی شما دوست عزیز باید به قرارداد سایت هاستینگ مراجعه کنین. در مورد 7 روز ضمانت گارانتی هم که تمامی هاستیگ ها اینکار رو انجام میدهند. کاملا درسته (باز بستگی به قرارداد خود سایت)

    موفق باشید
    | هاست وب سرور
    | خدمات هاست و دامنه ، نمایندگی و سرور ، لایسنس و SSL
    | راه ارتباطی تلگرام @gardian

  11. تعداد تشکر ها از vpgroup به دلیل پست مفید


  12. #27
    عضو انجمن iroo آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2015
    نوشته ها
    561
    تشکر تشکر کرده 
    1,482
    تشکر تشکر شده 
    211
    تشکر شده در
    169 پست

    پیش فرض پاسخ : این کار هاستینگ درسته یا نه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط vpgroup نمایش پست ها
    با سلام و احترام

    دقیقا این صحبت شما درست است. تازه علاوه بر این کار یک چیزی هم به مشتری بدهکار میشویم

    مشتری 44 روز از موعد تمدید گذشته پیام داده التماس که آقا حذف نکن و فعلا ندارم تا این هفته نمیتونم بعد از 44 روز اومده میگه بکاپ میخواهم . طبق قرارداد سایت بکاپ فقط به سرویس های فعال ارائه میشود

    علاوه بر اینکه سرویس بعد از 44 روز حذف نشده موعدی که خواست تمدید کند 53 درصد تخفیف + یک ماه رایگان خواستم به ایشون بدهم که واقعا ضرر نکنند . آخر سر با فحاشی یک چیز ما بدهکار شدیم به ایشون

    متاسفانه این وضع هاستینگ شده . طرف 5 هزار تومان پول میده میخواد تا عمر داری نوکریش رو بکنی . در مورد قوانین عودت وجه درسته بعضی از شرکت ها هزینه های تمدید هم در صورت پشیمانی کاربر عودت میدهند ولی شما دوست عزیز باید به قرارداد سایت هاستینگ مراجعه کنین. در مورد 7 روز ضمانت گارانتی هم که تمامی هاستیگ ها اینکار رو انجام میدهند. کاملا درسته (باز بستگی به قرارداد خود سایت)

    موفق باشید
    ببنید دوست عزیز

    برای یک سایت فروشگاهی 500 مگابایت فضا و بازدید روزانه 500 آی پی من در ماه 16 تومن پرداخت میکردم به اینا، سالی تقریبا 200 تومن!
    از زمان خرید هاست تاکنون حتی یک تیکت هم در خصوص هاست مذکور ثبت نکردم، چون هم هاستینگ کار خودش رو انجام میداد و من هم مشکلی نداشتم، میخوام بگم که در ازای هاست ارائه شده هزینه هم گرفتن، و هزینه کمی هم نبوده!
    در ضمن یک روز یا دو روز استفاده از سرویس به نظرم اونقدر زمان از روش نگذشته که مشتری حق لغو سرویس رو نداشته باشه
    از طرفی شما هاستینگ های مطرح ایران رو در نظر بگیرد، همشون با مشتری راه میان
    نت افراز، هاست ایران، وب داده، میهن وب هاست
    شده مبلغ رو بدون دردسر عودت دادن
    انجمن سئو فروم (Https://seoforum.ir)؛ تالار پرسش و پاسخ سئو و دیجیتال مارکتینگ ایران

  13. تعداد تشکر ها از iroo به دلیل پست مفید


  14. #28
    عضو انجمن GOD آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    نوشته ها
    581
    تشکر تشکر کرده 
    317
    تشکر تشکر شده 
    1,300
    تشکر شده در
    543 پست

    پیش فرض پاسخ : این کار هاستینگ درسته یا نه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط iroo نمایش پست ها
    ببنید دوست عزیز

    برای یک سایت فروشگاهی 500 مگابایت فضا و بازدید روزانه 500 آی پی من در ماه 16 تومن پرداخت میکردم به اینا، سالی تقریبا 200 تومن!
    از زمان خرید هاست تاکنون حتی یک تیکت هم در خصوص هاست مذکور ثبت نکردم، چون هم هاستینگ کار خودش رو انجام میداد و من هم مشکلی نداشتم، میخوام بگم که در ازای هاست ارائه شده هزینه هم گرفتن، و هزینه کمی هم نبوده!
    در ضمن یک روز یا دو روز استفاده از سرویس به نظرم اونقدر زمان از روش نگذشته که مشتری حق لغو سرویس رو نداشته باشه
    از طرفی شما هاستینگ های مطرح ایران رو در نظر بگیرد، همشون با مشتری راه میان
    نت افراز، هاست ایران، وب داده، میهن وب هاست
    شده مبلغ رو بدون دردسر عودت دادن
    معمولا روال برگشت وجه شامل ماه اول خرید سرویس میشهاون هم برای این هست که خریدار سرویس رو تست کنه اگر مشکلی داشت یا با اسکریپت مورد نظرش همخونی نداشت بدون مشکل وجه پرداختی رو پس بگیره.بنابراین وقتی ماه بعد تمدید میکنه به این معنی هست که سروییس موردی نداره
    حالا بعضی شرکت ها میان به قول شما مشتری مداری میکنند اون یک بحث دیگه ای هست
    ==============
    متاسفانه این وضع هاستینگ شده . طرف 5 هزار تومان پول میده میخواد تا عمر داری نوکریش رو بکنی . در مورد قوانین عودت وجه درسته بعضی از شرکت ها هزینه های تمدید هم در صورت پشیمانی کاربر عودت میدهند ولی شما دوست عزیز باید به قرارداد سایت هاستینگ مراجعه کنین. در مورد 7 روز ضمانت گارانتی هم که تمامی هاستیگ ها اینکار رو انجام میدهند. کاملا درسته (باز بستگی به قرارداد خود سایت)
    تا وقتی 3 ماه هاست رو بفروشید 10 تومن این مشکلات رو دارید. یک همبرگر بخوای بخوری باید 30.000 بدی بعد شما چطوری 3 ماه هاست + پشتیبانی و.... میدید 10 تومن؟!
    دنیا که به کار ناکسان راضی شد گوساله بمرد و کره خر قاضی شد

  15. تعداد تشکر ها ازGOD به دلیل پست مفید


  16. #29
    عضو انجمن vpgroup آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    466
    تشکر تشکر کرده 
    93
    تشکر تشکر شده 
    1,219
    تشکر شده در
    852 پست

    پیش فرض پاسخ : این کار هاستینگ درسته یا نه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط iroo نمایش پست ها
    ببنید دوست عزیز

    برای یک سایت فروشگاهی 500 مگابایت فضا و بازدید روزانه 500 آی پی من در ماه 16 تومن پرداخت میکردم به اینا، سالی تقریبا 200 تومن!
    از زمان خرید هاست تاکنون حتی یک تیکت هم در خصوص هاست مذکور ثبت نکردم، چون هم هاستینگ کار خودش رو انجام میداد و من هم مشکلی نداشتم، میخوام بگم که در ازای هاست ارائه شده هزینه هم گرفتن، و هزینه کمی هم نبوده!
    در ضمن یک روز یا دو روز استفاده از سرویس به نظرم اونقدر زمان از روش نگذشته که مشتری حق لغو سرویس رو نداشته باشه
    از طرفی شما هاستینگ های مطرح ایران رو در نظر بگیرد، همشون با مشتری راه میان
    نت افراز، هاست ایران، وب داده، میهن وب هاست
    شده مبلغ رو بدون دردسر عودت دادن
    عرض ادب مجدد

    صحبت هاتون کاملا درسته فقط بنده چند نکته مطرح میکنم :

    1. عودت به نظرم ربطی به تعداد روز نباید داشته باشد باید به میزان مصرفی فرد از خدمت داشته باشد. معمولا شخصی که بعد از دو روز درخواست عودت میدهد میزان خاصی مصرف نکرده است.

    2. هر سایت هاستینگی قرار داد مربوط به خودش را دارد . امکان مقایسه و نقص آن نباید وجود داشته باشد.

    3. شرکت های بزرگ فقط به دنبال جذب مشتری هستن و معمولا هزینه ها برای آن ها مهم نیست ولی بیشتر هاستینگ ها هزینه براشون مهم بوده.

    4. بیشتر دوستانی که ارائه هاست و خدمات مروبطه میکنند تا جایی که یادمه این خط رو داخل پست ها و سایت هاشون دیدم " 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی "

    نتیجه کلی:

    1. عدم مقایسه شرکت های هاستینگ 2. مطالعه و رعایت قرارداد بین شخص و هاستیگ 3. احترام به شخص ارائه دهنده

    موفق باشید

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط GOD نمایش پست ها
    معمولا روال برگشت وجه شامل ماه اول خرید سرویس میشهاون هم برای این هست که خریدار سرویس رو تست کنه اگر مشکلی داشت یا با اسکریپت مورد نظرش همخونی نداشت بدون مشکل وجه پرداختی رو پس بگیره.بنابراین وقتی ماه بعد تمدید میکنه به این معنی هست که سروییس موردی نداره
    حالا بعضی شرکت ها میان به قول شما مشتری مداری میکنند اون یک بحث دیگه ای هست
    ==============

    تا وقتی 3 ماه هاست رو بفروشید 10 تومن این مشکلات رو دارید. یک همبرگر بخوای بخوری باید 30.000 بدی بعد شما چطوری 3 ماه هاست + پشتیبانی و.... میدید 10 تومن؟!
    با سلام و احترام

    در مورد بند اول شما صحبت هاتون کاملا درسته

    ولی در مورد بند دوم به ولله ما هاستی رو ارزان ندادیم به خاطر دلسوزی هایی که کردیم گرفتار شدیم . قیمت های هاست های ما رو میتونین داخل سایت مشاهده کنین.

    موفق باشید
    ویرایش توسط vpgroup : December 16th, 2017 در ساعت 12:27
    | هاست وب سرور
    | خدمات هاست و دامنه ، نمایندگی و سرور ، لایسنس و SSL
    | راه ارتباطی تلگرام @gardian

  17. #30
    عضو انجمن NetworkFA آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2017
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    402
    تشکر تشکر کرده 
    67
    تشکر تشکر شده 
    686
    تشکر شده در
    489 پست

    پیش فرض پاسخ : این کار هاستینگ درسته یا نه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط vpgroup نمایش پست ها
    با سلام و احترام

    دقیقا این صحبت شما درست است. تازه علاوه بر این کار یک چیزی هم به مشتری بدهکار میشویم

    مشتری 44 روز از موعد تمدید گذشته پیام داده التماس که آقا حذف نکن و فعلا ندارم تا این هفته نمیتونم بعد از 44 روز اومده میگه بکاپ میخواهم . طبق قرارداد سایت بکاپ فقط به سرویس های فعال ارائه میشود

    علاوه بر اینکه سرویس بعد از 44 روز حذف نشده موعدی که خواست تمدید کند 53 درصد تخفیف + یک ماه رایگان خواستم به ایشون بدهم که واقعا ضرر نکنند . آخر سر با فحاشی یک چیز ما بدهکار شدیم به ایشون

    متاسفانه این وضع هاستینگ شده . طرف 5 هزار تومان پول میده میخواد تا عمر داری نوکریش رو بکنی . در مورد قوانین عودت وجه درسته بعضی از شرکت ها هزینه های تمدید هم در صورت پشیمانی کاربر عودت میدهند ولی شما دوست عزیز باید به قرارداد سایت هاستینگ مراجعه کنین. در مورد 7 روز ضمانت گارانتی هم که تمامی هاستیگ ها اینکار رو انجام میدهند. کاملا درسته (باز بستگی به قرارداد خود سایت)

    موفق باشید
    کار هاستیگ و سرور مجازی از وقتی بچه مدرسه ای ها واردش شدند خراب شد
    بازار رقابت کاملا نابود شده
    اکثر افراد به اندازه جو برنامه نویسی ، شبکه ، امنیت و لینوکس بلد نیستند وارد کار شدند و با قوانین چرت و پرت توقع مشتری رو بالا بردند مشتری سوار فروشنده شد
    قیمت های که الان میبینم از قیمت های زمانی که دلار 1000تومن بود ارزون تر هست دلیلش کفیت خدمات پایین و سطح سواد هست اگر کسی که زحمت کشیده بودند این طور مفت نمیفروختند
    ویرایش توسط NetworkFA : December 16th, 2017 در ساعت 12:34
    سرور اختصاصی ایران از دیتاسنتر برج میلاد


    https://clients.networkfa.net

  18. تعداد تشکر ها از NetworkFA به دلیل پست مفید


صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 24th, 2017, 01:46
  2. استفاده از نمایندگی هاستینگ
    توسط pinarsgp در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: December 24th, 2016, 16:24
  3. دنبال 3 بازاریاب هاستینگ هستم
    توسط tik در انجمن به دنبال کارمند هستم
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: December 12th, 2013, 02:20
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: February 6th, 2012, 13:46

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •